• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvinkää kahvittelut 16.6.07 klo 16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vieras
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lauantaina 16.6. kokoontuminen hyvinkään AaBeeCeelle kello 16.00.
Juodaan omakustantaiset kaffet ja käydään ajamassa joku kiva mutkapätkä porukalla. Esim. Hyvinkää-Karkkila-Hyvinkää?
Ja eikä haittaa ollenkaan, jos otamme omakustantaisen kännin sitten illalla hyvinkääläisessä ravitsemusliikkeessä.  
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ja kaikki lähiseudun motonistit on tietenkin tervetulleita, ja saa tulla kauempaakin...

Kun tää on kerran orgin käyttäjien toisilleen järkkäämä tilaisuus, niin tän voi varmaan siirtää toiseen osioon niin saadaan etusivullekin mainosta päivämäärän kera?

Tiätenki on ajankohtainen!

Juu, eli yritän ehtiä paikalle jo 15.45. Olen siinä, tai ollaan siinä terassilla. Mulla on siis puna/musta/hopea nahkapuku päällä, joten etteköhän te tunnista.

Reitistä voidaan jutella sitten lisää.

Onko Kytäjäntien kunnosta kenelläkään mitää haisua? Onko edelleen hiekkaa tiellä?

C U
062802jumpie_prv.gif

Kun tää on kerran orgin käyttäjien toisilleen järkkäämä tilaisuus, niin tän voi varmaan siirtää toiseen osioon niin saadaan etusivullekin mainosta päivämäärän kera?
Siirrä vaan. Pääasia että saadaan paljon populaa ajelulle.
Siirretty, koitan itsekin päästä paikalle jos ehdin - pitää tuota toistakin osapuolta koittaa suostutella hieman.

sanoi:
Muutit sitten tuota otsikkoa
biggrin.gif
Niin muutin ja nyt muutin lisää jotta saimme sen tuonne etusivun oikeaan laitaan killumaan
smile_org.gif

Kymppiin saakka varmaan on kyökki auki. On kuulemma kivempi kellari nyt kun ei blaadata enää. Ruokahan tunnetusti tuhtia tavaraa.

nim: Hei, tuo mulle vie toinen!

Onko Kytäjäntien kunnosta kenelläkään mitää haisua? Onko edelleen hiekkaa tiellä?
Viimeksi kun ajelin (on kyl aikaa) ei ollu hiekkaa, paitsi kirkon risteyksen tietyömaalla.
Tuostahan tulee päivittäin töihin ajettua (joskus jopa pyörällä
biggrin.gif
)

Muistellaans..

Hyvinkäältä päin ensimmäiset mutkat löytyy 90% varmuudella hiekkaa. Slippasin siinä yksi päivä kotilolla.

Täällä paremmalla, eli hämeen puolella
tounge.gif
on ainakin yksi hiekkamutka. Jyrkästi oikealle ylöspäin nouseva. Pahus kun muistaisi jotain kilometrilukemaa...

Ja sitten pahin paikka on myös täällä hämeen puolella ~5km läykästä hyvinkäälle päin. Kun näette puutavaran kuormausvaroitusmerkit, niin ne kannattaa ottaa tosissaan. Koneet on rikkoneet tien pintaa ja oli siellä pari pientä nesteläikkääkin.

Lupasin itselleni huoltaa tänään pyörää ja tehdä muita kotitöitä, mutta olen hengessä mukana jos/kun päristelette läykän läpi
sport05.gif

Vaatimaton vetoomus: Kun ajatte läykässä, älkää keuliko koko 40 aluetta. Hävettää
crazy.gif

Hyvinkäältä päin ensimmäiset mutkat löytyy 90% varmuudella hiekkaa. Slippasin siinä yksi päivä kotilolla.

Täällä paremmalla, eli hämeen puolella  
tounge.gif
on ainakin yksi hiekkamutka. Jyrkästi oikealle ylöspäin nouseva. Pahus kun muistaisi jotain kilometrilukemaa...

Ja sitten pahin paikka on myös täällä hämeen puolella ~5km läykästä hyvinkäälle päin. Kun näette puutavaran kuormausvaroitusmerkit, niin ne kannattaa ottaa tosissaan. Koneet on rikkoneet tien pintaa ja oli siellä pari pientä nesteläikkääkin.

Lupasin itselleni huoltaa tänään pyörää ja tehdä muita kotitöitä, mutta olen hengessä mukana jos/kun päristelette läykän läpi  
sport05.gif

Vaatimaton vetoomus: Kun ajatte läykässä, älkää keuliko koko 40 aluetta. Hävettää  
crazy.gif
KIITOS!!!

Ok, mä lupaan, etten keuli kuin puolet siitä
biggrin.gif

Kiitokset kahvitteluun ja ajeluun osallistuneille. Oli mukavaa. Karkkilasta jatkoimme "Hyvinkääläiset" Pilpalan kautta Renkoon, josta Janakkalan Suvirantaan,  taas kahvit, tai mitä kukakin, ja sitten lopputaival Hausjärven-Hikiän kautta kotia. Kuuma sauna ja.............  
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Jassulle kiitoos kuvauksista.

Back