• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyviä suutareita Tampereella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ville76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sellasta tietoo kaipaisin että mihkä suutarille uskaltaa / kannattaa viedä Tampereella ajokamppeita korjattavaksi?
Ajosaappaista repsahti nahkakiinnike, jonka päässä on solki liian tiheän ompelun vuoksi (neulanpistot tiheässä -> nahka poikki). Kohta kun kausi loppuu, niin veisin suutariin korjattavaks.
Kalliita ajokamppeita ei viitsis viedä huonolle suutarille.  
crazy.gif

"Minä olen suutari. Pikasuutari." -- Melartin elokuvassa Kauas pilvet karkaavat"  
cool.gif

Mulla on hyviä kokemuksia suutari Varmasta Puuvillatehtaankadulla. Toinen hyvä oli joskus Lielahden S-marketin yhteydessä, en tiedä onko sitä enää.

Teetätin crossisaapaisiin luistopohjat ja korjautin niitä muutenkin Eka-marketin suutarilla. Hinta ja laatu, oli ainakin kolme vuotta sitten, kohdallaan. Toinen paljon käytetty on Pohjonen. Yksi lista suutareista löytyy täältä.

Pakko pistää tähän nyt pari paikkaa, joiden tämänhetkisestä olemassaolosta en ole ihan varma:

-Väinämöisenkadulla Kalevassa on ollut vähän ns. Vanhalta Domukselta alaspäin suutariliike, jossa onnistui mikä tahansa.

-Nykäsen Mika on pitänyt liikettään viime vuosina Puutarhakadulla siinä ihan kanikonttorin vieressä. Siinäkin on osaava kaveri ja myös itse motoristi.

-Myös Partasen Tapio Tullintorilla ja Kalevan Prisman pikasuutari ovat tehneet pyytämäni hommat asiallisesti.

Mä olen tykästynyt Rautatieaseman Pikasuutariin, siihen joka on siinä asematunnelin alussa... monet korkolaput ja puolipohjat käynyt täältä 75km etelämmästä teetättämässä, se kun vaan on ollut hyvä ja halpa. Ainakaan toistaiseksi ei oo ollu valittamista...
Ompelutaidoista en tiiä, niitä palveluita en toistaiseksi ole suutarilta tarvinnut
cool.gif

Back