Joops eli tarkoitus ois kartottaa hyviä mutkapätkiä kuopion lähellä, en tarkoita tällä mitään 100km ajoa pätkälle vaan lähempää löytyviä, kovasti olen karttaa yrittäny kattoa mutta mistään ei tunnu sopivia löytyvän. Kunnon mutkapätkällä tarkotan pätkää mitä voi verrata vaikka Bodomin ympäriajoon tai porkkalan pätkälle (molemmat helsingin likellä). Noilla alueilla on 50km/h rajoitus ja sekin on jo kova vauhti kun mutkia on niin pirusti. Eli itseäni ei kiinnosta nämä 150km/h mutkapätkät vaan tiukat ja 'hitaasti' ajettavat reitit. Vai onko se sitten niin että aina on tuonne Helsinkiin lähdettävä ajamaan ennen ku kunnon mutkaa löytyy?
Edittinä vielä sen verran että olen käynyt katsastamassa tuon vehmersalmen pätkän sekä pohjoista että etelän kautta ajamalla ja samalla käynyt siinä ritoniemessä pyörähtämässä ja tutkimassa myös vehmerin ja tuusniemen väliset pätkät mutta täytyy myöntää että hyvää mutkaa ei tahdo löytyä tekemälläkään.
Edittinä vielä sen verran että olen käynyt katsastamassa tuon vehmersalmen pätkän sekä pohjoista että etelän kautta ajamalla ja samalla käynyt siinä ritoniemessä pyörähtämässä ja tutkimassa myös vehmerin ja tuusniemen väliset pätkät mutta täytyy myöntää että hyvää mutkaa ei tahdo löytyä tekemälläkään.