Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en ainakaan ole kumpaankaan pyörään saanut jälkiä aikaan. Molemmissa sitä tuli viime kesänä aika paljonkin käytettyä. Minäkään en pidä naarmuista.kävin just viimeviikolla saksassa parissa eri Louisin myymälässä ihmettelemässä vermeitä ja siellä oli just toi vanucchin laukku näytillä... vaikutti muuten ihan asialliselta mutta siinä on ne isot klipsit sivuilla ja voisin vaikka luödä vetoa että niillä saa takakatteeseen naarmuja (älkää naurako mulle en vaan pidä naarmuista) eli tällä kertaa jäi ostamatta!![]()
![]()
no eipä se olis kalliskaan ollu (tais olla tarjous 59e)Itse en ainakaan ole kumpaankaan pyörään saanut jälkiä aikaan. Molemmissa sitä tuli viime kesänä aika paljonkin käytettyä. Minäkään en pidä naarmuista.kävin just viimeviikolla saksassa parissa eri Louisin myymälässä ihmettelemässä vermeitä ja siellä oli just toi vanucchin laukku näytillä... vaikutti muuten ihan asialliselta mutta siinä on ne isot klipsit sivuilla ja voisin vaikka luödä vetoa että niillä saa takakatteeseen naarmuja (älkää naurako mulle en vaan pidä naarmuista) eli tällä kertaa jäi ostamatta!![]()
![]()
![]()