Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos sen hajottamon nimi Wery good ja jos ei mikä olis nimi ja saisko yhteystitoja.Mulla oli kaveri saksassa joka huuti minulle käytetyn visiirin. No tavara tuli suoraan minulle ja minä maksoin kaverilleni sinne saksaan. Tavara oli lähes ok mutta kuva ei aina vastaa todellisuutta. Visiiri on pyörässä nytkin ja maksoi vain 18 euroo. Joissakin huudoissa E-bayssa on jo laitettu teksti että myynti vain saksaan. Vaikea sanoa kun ei enempää kokemusta mutta tavarat muuten halvempia. Itse tilailen tavaraa myös purkaamoilta englannista joista yksi on mielestäni Wery good. Laatutavara ja varmasti sellaista kun on puhuttu.Hinta kotiintuotuna (toimitus viikossa) on kilpailukykyinen varaosahintoihin nähden.![]()
![]()
Sorry, se oli seuraava : www.m1salvageandbreakers.co.ukOlikos sen hajottamon nimi Wery good ja jos ei mikä olis nimi ja saisko yhteystitoja.Mulla oli kaveri saksassa joka huuti minulle käytetyn visiirin. No tavara tuli suoraan minulle ja minä maksoin kaverilleni sinne saksaan. Tavara oli lähes ok mutta kuva ei aina vastaa todellisuutta. Visiiri on pyörässä nytkin ja maksoi vain 18 euroo. Joissakin huudoissa E-bayssa on jo laitettu teksti että myynti vain saksaan. Vaikea sanoa kun ei enempää kokemusta mutta tavarat muuten halvempia. Itse tilailen tavaraa myös purkaamoilta englannista joista yksi on mielestäni Wery good. Laatutavara ja varmasti sellaista kun on puhuttu.Hinta kotiintuotuna (toimitus viikossa) on kilpailukykyinen varaosahintoihin nähden.![]()
![]()