• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

huonointä tuuria pyöräillessä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
no niin! elikkä kertokaapa mikä on ollut huonointa tuuria pyöräillessä? voin aloittaa!
olin tuossa matkalla lahdesta helsinkiin ja lahden päässä ajoin tutkaan 60 raj. 100km/H kortti pois ja n.300 sakkoa ja ei siinä vielä mitään! sain luvan jatkaa matkaa helsinkiin ja kellokosken liittymän kohdalla posahti moottori!! edestä öljyn suodattimen vierestä tuli jotain läpi ja tietysti kaikki öljyt pihalle! oli siinä hyvä yrittää jarrutella kun taka rengas oli yltä päältä öljyssä ja vauhtia n. 200km/h onneksi onni oli sen verran matkassa etten kaatunut. noh tämän kesän ajot taitaa olla ajettu! kyllä v*tuttaa!! ja pyörähän oli yamaha thundercat ja vaan 15000 ajettu!
confused_orig.gif

...olin tuossa matkalla lahdesta helsinkiin ja lahden päässä ajoin tutkaan 60 raj. 100km/H kortti pois ja n.300 sakkoa...

...oli siinä hyvä yrittää jarrutella kun taka rengas oli yltä päältä öljyssä ja vauhtia n. 200km/h onneksi onni oli sen verran matkassa etten kaatunut...

Ehkä ihan hyvä, että on tämän kesän ajelut ajettu  
wink.gif

nimim. kukkahattu

...olin tuossa matkalla lahdesta helsinkiin ja lahden päässä ajoin tutkaan 60 raj. 100km/H kortti pois ja n.300 sakkoa...

...oli siinä hyvä yrittää jarrutella kun taka rengas oli yltä päältä öljyssä ja vauhtia n. 200km/h onneksi onni oli sen verran matkassa etten kaatunut...

Ehkä ihan hyvä, että on tämän kesän ajelut ajettu
wink.gif

nimim. kukkahattu
Olisin kokolailla jasyvaran kanssa samoilla linjoilla.

Toinen kukkahattu

No jaa, ihan tommoista tuuria ei sentäs ole vielä sattunut, eli taitaa ne tähänastiset paskat mäihät rajoittua renkaan puhkeamiseen kesken pitemmä(lle suunnatu)n reissun jossain missä ei 50 kilsan säteellä löydy edes paikka-ainepulloja saati muuta huoltoapua. Aika tylsä tarina siis.
Mutta eiköhän tuossa aloitusviestissä ollut kukkahattunamia jo ainakin pariin sivuun riittävästi, oli tosi tarina tai ei.

Ei huono tuuri vaan huono äidinkielen taito.

PS. Mitä haittaa on öljyisestä takarenkaasta, kun jarrutetaan?
PSS. Hyvää tuuria sanoisin, kun ei mennyt takanen lukkoon koneen posahdettua.

Edit: Oma "huonoin" tuuri lienee, kun tyhmänä onnistuin keikeuttamaan 3pv. vanhan pyörän kyljelleen.

oli siinä hyvä yrittää jarrutella kun taka rengas oli yltä päältä öljyssä ja vauhtia n. 200km/h onneksi onni oli sen verran matkassa etten kaatunut. noh tämän kesän ajot taitaa olla ajettu! kyllä v*tuttaa!! ja pyörähän oli yamaha thundercat ja vaan 15000 ajettu!
confused_orig.gif
Eikös Yahama olekkaan varustettu etujarrulla olleenkaan vai etkö ole opetellut vielä sen käyttöä?

Kylläpä oli vahinko, poliisi on perseestä kun vei kortin.
Itsellä ei ihan noin pahaa onnea ole ollut, ei vissiin laisinkaan, ainiin mut ajelen Hondalla.
Toivottavasti saat korttis  pian takas että pääset aiheuttamaan foorumille pahennusta.  
biggrin.gif

Hyvät jussit, pysykää pinnalla.  
smile_org.gif

no niin! elikkä kertokaapa mikä on ollut huonointa tuuria pyöräillessä? voin aloittaa!
olin tuossa matkalla lahdesta helsinkiin ja lahden päässä ajoin tutkaan 60 raj. 100km/H kortti pois ja n.300 sakkoa ja ei siinä vielä mitään! sain luvan jatkaa matkaa helsinkiin ja kellokosken liittymän kohdalla posahti moottori!! edestä öljyn suodattimen vierestä tuli jotain läpi ja tietysti kaikki öljyt pihalle! oli siinä hyvä yrittää jarrutella kun taka rengas oli yltä päältä öljyssä ja vauhtia n. 200km/h onneksi onni oli sen verran matkassa etten kaatunut. noh tämän kesän ajot taitaa olla ajettu! kyllä v*tuttaa!! ja pyörähän oli yamaha thundercat ja vaan 15000 ajettu!
confused_orig.gif
Mulle kävi melkein samanlailla. Ajoin vaan eri suuntaan ja sain pitää korttini koska olen poliisin vanha tuttu.

juu u, kaikkee shittii sattuu, pitää vain olla iloinen että ei käyny itelle mitään, pyöriä saa korjattua tai ostettua uusia, mutta itselle tai muille aiheutettua fyysistä vammaa ei saa välttämättä koskaan korjattua/korvattua.
Hyvää Juhannusta Kaikille
smile_org.gif
033102beer_1_prv.gif

ps. se o vaan rahnaa, loppujenlopuksi..

Back