• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huoltohinta arvioiden erot hirvittää.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huoltohinta arvioiden erot hirvittää.

Kyselimpä 1200 Multin 24tkm huolto hinta arviota emailin kautta.

Hinta ero 30% 830e-1200e:kääk::kääk:

What a f.......ck

Tiedossa on että Desmo huolto on kallis. Cavallino on ilmoitti aikanaan että jatkossa varaosahinnat tulee euroopan tasolle ja näyttäisi vaikuttava heidän huolto hintoihin.

Toisella virallisella hulotofirmalla varaosahintojen lasku tuntuu menevät huoltofirman katteeseen ellei arviossa ole paha laskuvirhe.
Viime vuonna kollega tosiaan maksoi 24tkm huollosta 1200e paikallisessa huoltofirmassa.

Eilen juuri tilailin Tampereen rm heinolta tiivisteitä yms. omaan projektiin. Sanoi että Ducatin varaosissa on monissa hinta tipahtanut kolmasosaan uuden maahantuojan ansiosta. Luulisi tuon jo huoltojenkin hinnoissa näkyvän..

Asia selvisi. Paikallinen huoltofirma oli käyttänyt viimevuoden hinnastoa vahingossa. Uusilla varaosahinnoilla hinta sama. Ennen vanhaan siis maahantuojan varaosakate ollut kova tai uusi maahantuoja saanut puhuttua hinnat paremmin.

Halpaahan tuo on kuin makkara. Mulla on nyt pyörä 20.000km huollossa, öljyt ja suodattimen tein itse, hihnoja en antanut vielä vaihtaa ja kytkin pitäisi laittaa, mutta ei ole vielä akuutti, joten jää ensvuoteen hihnojen kanssa. 1800€ on saldo jo nyt, kytkin olis 500€ ja hihnat... En tiedä. Täydellisenä tuo tekis mun järkeilyn mukaan yli 2500€.:orgmp3:

Back