• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huolto- ja korjausfirmoista palsta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lasse849
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä löydän tekijän? Mopokaupoista on palstansa ja MP-tallissa keskustellaan yksittäistapauksista, mutta tarvittaisiin keskustelua korjausfirmoista, maalareista, osien valmistajista jne.

Pitäis saada pieni lommo oikaistuksi ja korjauskohta maalatuksi. Otin äsken mopon esiin talviteloilta. Perhana sentään, pyörä heilahti oviaukossa ja tankki nojasi betonikarmiin. Kyllä harmittaa.

Mistä löydän tekijän? Mopokaupoista on palstansa ja MP-tallissa keskustellaan yksittäistapauksista, mutta tarvittaisiin keskustelua korjausfirmoista, maalareista, osien valmistajista jne.

Pitäis saada pieni lommo oikaistuksi ja korjauskohta maalatuksi. Otin äsken mopon esiin talviteloilta. Perhana sentään, pyörä heilahti oviaukossa ja tankki nojasi betonikarmiin. Kyllä harmittaa.
Otan aidosti osaa suruusi.

Kohta meijän moderaattorit vastaavat tähän.

Olen samaa mieltä kanssasi tämäntyyppisestä sivustojen kehittämisestä. Eli: mp-korjaamo-osio tonne talli-osion yhteyteen tai sitten omaksi osiokseen. Talli-osioon voit itsekin asian panna uutena aiheena, mutta minä ainakin ymmärrän, mitä ajat takaa.
cool.gif
.

Täällä Orgissa on linkki osio johon kerätään kaikki mahdolliset linkit, siektä kannattaisi etsiä.

Myöskin MP-tallissa voi aloittaa keskustelun aiheesta, joten eikun kysymään... itse en osaa vastata tuohon...

Back