• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huollettavaa mallia oleva takaiskari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaaman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jos maltat laittaa pampun matkahuollolla liikkeelle, niin Pieksämäellä MP-Huollon Jarkko Honkanen saa sen kuntoon, jos joku sen saa. Soittelepa sille.

Huollettavaa mallia tuo on. Jopa ns. huoltovapaat iskarit on yleensä huollettavissa kun ne kiikuttaa osaavalle kaverille. PK-seudulla ainakin Moto-Ville on loistava paikka huollattaa alustaa (ja mopoa muutenkin).

Nitrous sanoi:
Huollettavaa mallia tuo on. Jopa ns. huoltovapaat iskarit on yleensä huollettavissa kun ne kiikuttaa osaavalle kaverille. PK-seudulla ainakin Moto-Ville on loistava paikka huollattaa alustaa (ja mopoa muutenkin).

Aivan joo. Ihan unohtui, vaikka moni paikkaa kehunut.

JMH sanoi:
No jos maltat laittaa pampun matkahuollolla liikkeelle, niin Pieksämäellä MP-Huollon Jarkko Honkanen saa sen kuntoon, jos joku sen saa. Soittelepa sille.

Jarkko shimmitti mun Burgerin keulan ja takaiskarin. En ainakaan pysty valittamaan, tuli aika muikea ajaa pyörästä tuon jälkeen. Ei paha hinta vrt täyskierros Öhlinsiä (~350€ vs 2500€). Jyväskylän seudulla Niskasen Jarmo tekee myös alustoja.

Jaaman sanoi:
Kiitti tiedoista.:jpstyle:
Jaa sekö olis sitten abouttarallaa 300€ huoltokeikka?

Pelkkä huolto on arviolta puolet tuosta. Enempi palaa rahaa, jos iskaria aletaan samalla shimmaamaan.

Jaaman sanoi:
Kiitti tiedoista.:jpstyle:
Jaa sekö olis sitten abouttarallaa 300€ huoltokeikka?

Kysäiseppä Gustavsson racingilta Karkkilasta. Huolto ja shimmaus oli ainakin mulle viimeksi reilusti alle satkun. Huollettava oli showan takapamppu.

Keulan koko hoito oli reilun 200e, sisältäen uudet jouset ,huollon stefoineen sekä shimmauksen.

http://www.gracing.net

grandi67 sanoi:
Kysäiseppä Gustavsson racingilta Karkkilasta. Huolto ja shimmaus oli ainakin mulle viimeksi reilusti alle satkun. Huollettava oli showan takapamppu.

Keulan koko hoito oli reilun 200e, sisältäen uudet jouset ,huollon stefoineen sekä shimmauksen.

No hell...,rahanarvoista tietoa,kuin myös muiltakin :jpstyle: :thumbup:
Tietysti ja tottakai täytyy pummpu ite irroittaa,sehän on selviö.
Joku vuoto on tosiaan takapäässä,kun kuuluu semmonen "imuääni" perän noustessa ylös,siitäpä päättelin että taitaa olla kaasut hyvinpitkälti ilmakehässä. :no:

Jaaman sanoi:
Mitäs jos on kaasut täysin tiessään,saiskohan tuon järkihinnalla kuntoon,eikös sais?

Olen huoltanut iskareita ihan itse ja paineistanut typellä sammutinhuollossa. Ottavat jonkun euron. Ei oo mikään ameriikan temppu.

grandi67 sanoi:

Suosittelen, osat yleensä hyllyssä joten aikaakin säästyy.

Back