Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei pyörässä mtn vikaa ole... kyllä siellä oli viimevuonna jokusia kevareitakin... ja toisaalta, kaikki on nyyppiä joskusKehtaisko lähteä mukaan ihan nyyppänä. Pyöräkin on sitä luokkaa, että ainut todellinen tavoite olisi 200km/h.
Mitä hemmetin väliä vaikka pyörän huiput olis 105km/h?Kehtaisko lähteä mukaan ihan nyyppänä. Pyöräkin on sitä luokkaa, että ainut todellinen tavoite olisi 200km/h.
viimevuonna oli jopa hiukan liian hieno keli... nimim. joka v*tun paikka hartioista ylöspäin paloijuuri näin,omia ja mopon rajoja zsekkaan,!!jos ei muuta niin nauttimaan kelistä,viimevuonna oli mahtava keli,arska paistoi ja mopot lauloi,heh!!
Heh, taitaa kuitenkin mennä niinkuin ennenkin elikä portillakin maksetaan ja lähtöjärjestys sitä mukaan kun ajelee lähetyspaikalle jonoon.olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
![]()
Lues tuolta maksuista ja lähtöjärjestyksestä.Heh, taitaa kuitenkin mennä niinkuin ennenkin elikä portillakin maksetaan ja lähtöjärjestys sitä mukaan kun ajelee lähetyspaikalle jonoon.olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
![]()
Tästä ei käy ilmi, että kumpaan olet menossaEi mahda mitään, ensi kerralla koetetaan päästä paikalle.
Unohdin, että kirjoitan vannoituneiden alan harrastajien keskustelupalstalle.Tästä ei käy ilmi, että kumpaan olet menossaEi mahda mitään, ensi kerralla koetetaan päästä paikalle.![]()