• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

huippunopeusmittausta 19.6 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:orgmp:olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
062802jumpie_prv.gif

Kehtaisko lähteä mukaan ihan nyyppänä. Pyöräkin on sitä luokkaa, että ainut todellinen tavoite olisi 200km/h.

no tulipa sinne lähetettyä nimellinen summa... ans kattoo kuinka lujaa sitä tällä kierroksella uskaltaa huristaa
lookaround_orig.gif

kehtaa lähteä,oli siellä viimeks joku mopoki ja pari pakua,oma lintta otti 280 08 bleidi hanspree,198,2hp ,mutta kun poika on kuin kuivan kesän orava,ei mopo jaksanu puskee enempää.

Kehtaisko lähteä mukaan ihan nyyppänä. Pyöräkin on sitä luokkaa, että ainut todellinen tavoite olisi 200km/h.
Mitä hemmetin väliä vaikka pyörän huiput olis 105km/h?
Jos jollai on jotain motkottamista sen suhtee, et toisten pyörät on huomattavasti hitaampia ku toisten, ni siitä vaa artsin pohjia vetelee rikki sit. Ja jos ei siihe pysty, ni turpa rullalle muitte hitaudesta, ku ei itekää oo ees Suomen nopein.

Rohkeesti joukkoon tummaan vaa luukuttamaan.

:respect:juuri näin,omia ja mopon rajoja zsekkaan,!!jos ei muuta niin nauttimaan kelistä,viimevuonna oli mahtava keli,arska paistoi ja mopot lauloi,heh!!

sama juttu,saas nähä onko lähtöpaikalle saatu tulostaulu,että näkee ajajan nopeuden/lähtöpaikalle kioskin tynkää.oli meinaan toive listalla,saas nähä menikö kuuleviin korviin.

hmm. pitäisköhän tulla kokeilemaan missä nopeudessa pää irtoaa muusta vartalosta nakupyörällä.
biggrin.gif

:orgmp:olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com  jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
062802jumpie_prv.gif
Heh, taitaa kuitenkin mennä niinkuin ennenkin elikä portillakin maksetaan ja lähtöjärjestys sitä mukaan kun ajelee lähetyspaikalle jonoon.

:orgmp:olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com  jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
062802jumpie_prv.gif
Heh, taitaa kuitenkin mennä niinkuin ennenkin elikä portillakin maksetaan ja lähtöjärjestys sitä mukaan kun ajelee lähetyspaikalle jonoon.
Lues tuolta maksuista ja lähtöjärjestyksestä.

http://www.nopeusmittaus.com/

no,täytyy kysästä järjestäjältä,meneekö niinku oikeesti ilmoittaneiden mukaan toi lähtöjärjestys,vai miten.kyl se pää rupee tos 250 vauhdeis venymään,kokemusta on.z1000 07:lla.ainakin jos pitempään vetää ku ton 1600m,no joo,pitää olla painijan niska,heh.
buttrock.gif

Olin jo maksamassa osallistumismaksua, mutta tulipa sitten huomattua samalle päivälle osuva hääkutsu. Ei mahda mitään, ensi kerralla koetetaan päästä paikalle.

Hyvin kyllä osasitte innostaa mukaan.  
tounge.gif

Melkoista hyvin on yritettu paikka piilottaa, kun ei ole osoitetta, koordinaatteja tai ajo-ohjeita  
smile_org.gif
Jos olis ollu 1.4. niin olisinpa jättänyt koko homman etsimättä. Onneksi Google ja Wikipedia tiesivät kertoa jostakin Hallin lentoasemasta, joten voisi olettaa sen ko. tapahtuman paikaksi?

Sinänsä oikein tervetullut juttu ilman kilpailuaspektia.

PPK

omg.gif
no hyvä että löyty osote,kaveri järjestelee tapahtumaa,niin viimeks ei tarttenu ku körötellä perässä,jäi osote kysymättä.
bowdown.gif

Hyvissä olosuhteissa tuolla tulee varmaan taas paljon 300 km/h ylityksiä. Eikös se rata ollut hieman alamäkeenkin
062802moto_prv.gif
?

Viime kesän ennätys oli 375 km/h ja se kuulemman mitattiin "lennonohjauskalustolla"? Mikä se sitten lieneekään?
nixweiss.gif

Back