• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hontaa persiin alle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja (poistettu tili)
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihmettelempä vaan että miksihän ihmiset pilaa pyörän hyvän näköisen ulkoasun laittamalla s******n rumat laukut taakse? No makunsa kullakin. Ite laitoin plexin, täyden yoshimuran, pc3, suotimen, mittariston paneelit, speedohelderin ja vilkun lasit. Mun mielestä ne riittää niin kauan ku oon säästäny öölinsseihin tarpeeksi  
biggrin.gif

Nii ja onnea muuten hyvästä pyörävalinnasta  
033102beer_1_prv.gif
Onko sinulle todellakin epäselvää mihin laukkuja käytetään, niin ja sen puoleen että mihin moottoripyörää käytetään?
Musta laukut ei pilaa matkapyörää, jollainen Bläkkäri kai on. Eri juttu jos Bladeen laittas kovat laukut, ja lähtis radalle.
smile_org.gif

Jos haluun tehokkaan kyykyn, ostan sellaisen.

Onnettelut hyvästä valinnasta. Hyvä all-around pyörä. Ajoin itse 67.000 km, mutta vaihdoin kuukausi takaperin Pan Europeaniin. Vanhemmiten alkanut tykätä pystymmästä ajoasennosta ja sähköplexistä. Minulla on tallissa Blackbirdin Slip-on Yoshimurat R3 jos kiinnostaa. Pyyntö on 430e.
062802moto_prv.gif
Tätä mä pelkäsin: sliparit kiinnostaa. Mutta en mä vielä ole edes saanut pyörää kotiin, joten taidan ajella ensin vakiona.

Back