• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HONDAVTX 1800-02

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moroots=)pitäis saada vtxään suorat putket alle.. mitä muutoksia vaatii?? eli jos haluan suorat putket mitä minun pitää vaihtaa /lisätä pyörään jotta saa kaiken hyödyn (äänien lisäksi..heh)irti..ja onko tietoo paljo kustantaa tollanen setti?

Putket vaihtamalla suoriin (mulla on Vance & Hinesit + quiet bafflet) saa jo paljon hyötyjä sellaisenaankin, ei tarvita mitään kaasarisäätöjä kun koneessa on ruisku. Tosin mulla ainakin säöi löpöä aika reilusti niin päätin pistää koko setin kuntoon. Maksimaalisen optimoinnin voi tehdä vaihtamalla lisäksi K&N suoravirtausilmanputsarin ja ostamalla Power Commander III:n ja säädättämllä sen ammattilaisella dynopenkissä. Mulla on siis tommonen setti mutta kysäise muiltakin - mm. kaverilla on vain pelkät putket vaihdettu ja se on sellaisenaankin tosi tyytyväinen. Putkien valinnassa kannattaa kiinnittää huomiota millaiset äänet ja ulkonäön haluaa sekä tietty siihen että on riittävän laatumerkki.

Tuolla http://teamcustom.org/forum/index.php:issa meitä VTX-miehiä on muutama. Jos englanti sujuu niin http://www.vtxoa.com/forums/index.php forumille search.

kiitos kovasti vinkistä=) oishan se kiva laitattaa koko setti (power commanderit ym.)kuntoon ku rupeaa rustaamaan kerralla ..muiistatko paljo tuli kustantaan?

Paikallinen Mopotohtori hoiti kuntoon, yms muuta pientä laittoo, mm "reed valve mod" jotta paukkuminen poistuu. Ei oo Miksu vielä laskuttanu
smile_org.gif
mutta luulenpa että tuoo "stage 2" eli PCIII + suoravirtausputsari + penkkisäätö on jonkun seitensatasen paikeilla. Mulla on kyllä imho käsitys että tärkein muutos on suorat putket, siitä saatava hyöty on se pääosa. Tää PCIII antaa sit mahiksen hiukan vaikuttaa bensankulutukseenkin vaihtelemalla kaasarisäätöjä läpppärillä ja on siis ajamisen kannalta enemän hiplausosastoa...

Back