Vm. 2000 Honda CB Sevenfiftyni kaasarit taitaa olla hiukan vanhan bensan tukkimat, koska loppusyksyn koleina aamuina oli erittäin vaikeaa saada pyörä kylmänä käyntiin. Heti kun aurinko alkoi lämmittää, starttasi nätisti. Viimeisen kerran lämmitin kaasareita jopa vaimon hiustenkuivaajalla, että sain mopon vietyä talvisäilytyspaikkaan. Lisäksi kiihdytyksessä tuntuu selvä tehopiikki ja nykäisy noin 3500 kierroksen kohdalla, eli jotain häikkää taitaa olla.
Bikeworldilla uskoivat asian ratkeavan kaasarit purkamalla ja putsaamalla. Samalla vois tehdä muutkin huoltotoimenpiteet aurinkoista kesää 2006 varten. Onko vinkkejä mihin kannattaa vielä mopo laitettavaksi, tai mihin vastaavasti ei kannata viedä? Voisin viedä ( tai haetuttaa ) sen nyt talvenkin aikana, ettei jäis sitten viime tippaan, kun kaikki muutkin ovat jonossa. Itse en rupea näppejäni sotkemaan, sitä varten on ammattimiehet. Mä vaan ajan.
Bikeworldilla uskoivat asian ratkeavan kaasarit purkamalla ja putsaamalla. Samalla vois tehdä muutkin huoltotoimenpiteet aurinkoista kesää 2006 varten. Onko vinkkejä mihin kannattaa vielä mopo laitettavaksi, tai mihin vastaavasti ei kannata viedä? Voisin viedä ( tai haetuttaa ) sen nyt talvenkin aikana, ettei jäis sitten viime tippaan, kun kaikki muutkin ovat jonossa. Itse en rupea näppejäni sotkemaan, sitä varten on ammattimiehet. Mä vaan ajan.