• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hondan hinnasto '06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miten toi VFR voi maksaa noin paljon!?
eek.gif

Niinno, nuo kaikki hinnat näyttää olevan melko kohdillaan.
Mitenkäs se olikaan, ei se ole hullu joka pyyttää, vaan...

Oikeestaan ainoa suht koht järkevän hintainen oli toi uus cbf 1000. Mut en mä semmostakaan koskaan ostais. Kivasti siitä on saatu ainakin tehoja laskettua.

Oikeestaan ainoa suht koht järkevän hintainen oli toi uus cbf 1000. Mut en mä semmostakaan koskaan ostais. Kivasti siitä on saatu ainakin tehoja laskettua.
Jaa laskettu tehoja. Onkos siitä ollut joku tehokkaampi versiokin olemassa? Vai tarkoitetaanko sitä, että kone on ollut jossakin toisessa mallissa tehokkaampana versiona kuten muistelen. Eiköhän tuo kaikki näykin sitten hintalapussa, joka on vähintäänkin kohtuullinen.

En noista tehoista (=huipputehoista) tosin mitään ymmärräkään kun tehokkain omistamani pyörä on kehittänyt max. vain 100 hv.

Jaa laskettu tehoja. Onkos siitä ollut joku tehokkaampi versiokin olemassa? Vai tarkoitetaanko sitä, että kone on ollut jossakin toisessa mallissa tehokkaampana versiona kuten muistelen. Eiköhän tuo kaikki näykin sitten hintalapussa, joka on vähintäänkin kohtuullinen.

En noista tehoista (=huipputehoista) tosin mitään ymmärräkään kun tehokkain omistamani pyörä on kehittänyt max. vain 100 hv.
Taisipa olla bladen koneen tapainen siinä.

Taisipa olla bladen koneen tapainen siinä.
Jep, Hondan sivuilta: "CBR 1000RR:n voimanlähteeseen perustuva moottori ja erinomainen käsiteltävyys luovat puitteet, jotka eivät jätä ketään kylmäksi."

Mitkä on käytännön erot noilla VTR 1000 SP-2 vs. CBR 1000 RR Fireblade. Tiedän että VTR on V2 koneella ja 99kW vastaan Bladen 126,4 kW. N.15kg painavampi ja pari tonnia kalliimpi. Miksi joku sen haluaa ostaa? Onkohan taas sellanen kysymys mihin ei ole vastausta olemassa...
nixweiss.gif

Periaatteessa aivan sama ei rahaa kuitenkaan kumpaankaan uutena
062802moto_prv.gif

"Mitkä on käytännön erot noilla VTR 1000 SP-2 vs. CBR 1000 RR Fireblade. Tiedän että VTR on V2 koneella ja 99kW vastaan Bladen 126,4 kW. N.15kg painavampi ja pari tonnia kalliimpi. Miksi joku sen haluaa ostaa? Onkohan taas sellanen kysymys mihin ei ole vastausta olemassa...
Periaatteessa aivan sama ei rahaa kuitenkaan kumpaankaan uutena "

ero on siinä, että sp:lle on oma threadi, joka pysyy tässä ensimmäisellä sivulla vuodesta toiseen, kun taas muille cebareille ei semmoisiä näy.

twineissä on sitä jotain.

JT

Kauhea hinku saada tollanen FMX 650 fun mopo firebladen kaveriks,ee-speedillä n. 6000€,mutta mistä rahat?
sad_orig.gif

Miten toi VFR voi maksaa noin paljon!?
eek.gif
Sitäpä minäkin tässä kauhistelen.. Taitaa jäädä haaveeksi kun tuo autoveropeikkokin kummittelee. Voi sitä elämän kevättä jos tuollasen menis ostaan ja sitten parin viikon perästä sanotaan että nyt niitä saa puolta halvemmalla tjsnp..
Olen itsekin ihmetellyt maahantuojan ilkeyttä VFRä kohtaan hinnoittelussa. Muissa maissa VFR on järjestään tonnin pari halvempi kuin esim XX (myös alkup. maassa jeneistä euroiksi käännettynä). Suomessa on käytetty VFRn kohdalla jotain merkillistä kaavaa jota ei mielestäni ole käytetty muiden Hondien kohdalla. Harmaa-tuojat tietenkin naureskelevat partaansa kun kauppa käy. Itse juuri möin edellisen VFRn ja seuraava pitäisi hommata, mutta taitaa joutua ottamaan välivuoden jollain käytetyllä uutta mallia odotellessa ja autoveron mahdollisten muutosten olemattomia vaikutuksia ihmetellessä. Ainakaan Brandille en suostu lahjoittamaan 4k€ siitä ilosta että saa 4-vuoden takuun vs. 2 vuotta valmistajalta. Vai onko VFRiin jätetty 5000 tinkivara?

Ottamatta kantaa sen kummemmin noihin uusien hintoihin, niin en ole harrastuksessa vielä sillä tasolla, että uusi, tulevaa vuosimallia oleva pyörä tarttis saaha...autopuolellaki minulla on ollu yksi uusi auto (1989 vuonna) eikä toista ole ollut. Eikä tule.

En usko, että oma ajonautintoni on kiini siitä, että onko matkasportti vuosimalli 1992 vai 2006. Varsinki kun ottaa huomiihon nämä ajomahollisuuet (5-6 kk näillä selekosilla) niin en kuitenkhan usko, että ajonautinto on 4-5 kertaa parempi 16.000 euron pyörällä kuin 3-5.000 euron "vastaavalla".

Tiiä sitten, mikä mieli jonku vuojen päästä...toishaalta ostakaa ihimeessä näitä uusi pyöriä. Net on sitten muutaman vuojen päästä minunki saatavilla
biggrin.gif

Ottamatta kantaa sen kummemmin noihin uusien hintoihin, niin en ole harrastuksessa vielä sillä tasolla, että uusi, tulevaa vuosimallia oleva pyörä tarttis saaha...autopuolellaki minulla on ollu yksi uusi auto (1989 vuonna) eikä toista ole ollut. Eikä tule.

En usko, että oma ajonautintoni on kiini siitä, että onko matkasportti vuosimalli 1992 vai 2006. Varsinki kun ottaa huomiihon nämä ajomahollisuuet (5-6 kk näillä selekosilla) niin en kuitenkhan usko, että ajonautinto on 4-5 kertaa parempi 16.000 euron pyörällä kuin 3-5.000 euron "vastaavalla".

Tiiä sitten, mikä mieli jonku vuojen päästä...toishaalta ostakaa ihimeessä näitä uusi pyöriä. Net on sitten muutaman vuojen päästä minunki saatavilla
biggrin.gif
bowdown.gif

Back