Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No minulla oli V4 VF 500 -85 vuosina -95 ja -96, en muista mitä öljyä käytin mutta öljyn per. eli puoli-synt. ajattelin että tuo olisi hyvää. Näköjään kelpasi.Orgiat99 sanoi:Joo,onnex ei.Ei jaksaisi enää riviäkään sitä Delvac-Sotaa..
Tuosta suosittelemastasi Motulin öljystä sen verran että jos kerrot että oletko itse käyttänyt sitä juuri samanlaisessa koneessa eli Hondan V4 VF-koneessa??
tyhjäbussi sanoi:Mulla olis joskus kauan sitten vf750f (85) ja siinä toimi vain joku 20w-50 pohjainen mineraaliöljy. Kerran laitoin osasynteettistä ja kahden päivän päästä ei meinannut mennä enää vaihteet päälle.
ts18056 sanoi:Mulla oli toi -84 kymmenkunta vuotta, synteettisillä. Josko toi takkuilu tuleekin siitä superpowervormulaxx bensasta, kun kirjan mukaan kulkee ysikakkosella?
ts18056 sanoi:Millähän perusteella toi 80-luvun tekniikka "vaatii" "huonompaa" öljyä kuin nykyinen?
ts18056 sanoi:Millähän perusteella toi 80-luvun tekniikka "vaatii" "huonompaa" öljyä kuin nykyinen?
Orgiat99 sanoi:Ollaan näk. kaikki samaa mieltä tuosta että mineraaliöljyt koneeseen ja se on sillä hyvä.Kiitokset molemmille kommenteista ja että sain varmistusta omaan arviooni sopivimmasta ja suositelluimmasta öljystä,nyt puhutaan kuitenkin 35v.vanhasta tekniikasta,silloin ei ollut vielä täys synteettisiä öljyjä kuluttajille myynnissä,kilpa käyttöön kyllä ja siksi en täys-synteettisiä oikein "uskaltanut" laittaa mutta joo hyvä homma.
vstrom sanoi:Tallissa on vm 82 Honda, ei kylläkään VF, mutta on todisteellisesti ajettu vuodesta 83 lähtien synteettisellä Mobil 1:llä.
Siitä huolimattatoimii edelleen tiptop.
![]()
ts18056 sanoi:Joo, ei taida urbaanilegendat näitä koneita särkeä.![]()

Tuo käyttämäsi "vaatii" on vähintäänkin outo sillä en maininnut tuota kertaakaan.Kirjoitin etten ole ihan varma kannaattaako puolisynt,tai koko synteettinen öljy kaataa koneeseen joka on suunniteltu sen ajan öljyillä,eli mineraali sellaisilla luotettavimmin toimivaksi...ts18056 sanoi:Millähän perusteella toi 80-luvun tekniikka "vaatii" "huonompaa" öljyä kuin nykyinen?
Jonee sanoi:Tämä kiinnostaa minuakin. Ite käytän Castrol Power1 Racingia sekä Busassa, että -86 1100 ja -87 750 museoärrissä ja hienosti toimii kaikissa.