Jees, elikäs homman nimi on tämä: Omistan otsikon mukaisen pyörän, jolla olen ajellut parisen vuotta. Tyttöystäväni/avovaimoni on myös ajanut vajaat kaksi vuotta sitten A1-kortin ja elokuussa saa A-oikeuden, eli pääsisi lakipykälien mukaan ajelemaan isoa pyörää.
Ongelma tulee siinä, että hän ajoi A1-kortin pienestä koostaan johtuen (mielestäni käsittämättömästi) kevarilla!
Hän ei siis ole koskaan edes kokeillut 250 kuutioista pyörää, jolle hän omistaa ajo-oikeuden. Nyt minua lievästi sanottuna hirvittää ajatus antaa oma pyöräni hänelle harjoittelupyöräksi. Kaiken lisäksi CBR:n satulassa istuessaan hänen päkiänsä juuri ja juuri yltävät maahan. Kun itse muistelee millaista horjahtelua ne ensimmäiset isolla pyörällä ajot olivat, en voi uskoa, että pyörä (tai tyttöystäväni) selviäisivät harjoittelusta naarmuitta.
Jotenka, miten te pienikokoiset tytöt (miksei pojatkin) olette harjoitelleet isolla pyörällä ajoa? Onko madaltaminen ainoa vaihtoehto ja miten tämä tapahtuu ja paljonko kustantaa?
Ongelma tulee siinä, että hän ajoi A1-kortin pienestä koostaan johtuen (mielestäni käsittämättömästi) kevarilla!
Jotenka, miten te pienikokoiset tytöt (miksei pojatkin) olette harjoitelleet isolla pyörällä ajoa? Onko madaltaminen ainoa vaihtoehto ja miten tämä tapahtuu ja paljonko kustantaa?