• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CBR 1000RR sivuvilkun vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sandzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei,

Tuo koko varsi on murtunut se pitäisi vaihtaa.

20140427_100810.jpg

Olen avannut vilkun jo tuosta valojen puolelta ja sieltä on juotettu kaikki kiinni eli tämä tulisi varmaan avata sieltä minne se johto nyt meneekään moottoripyörässä. Mutta osaatteko neuvoa mihin kohtaan tuo vilkun johto menee, olisiko se kenties joku näistä johdoista? Mitä kaikkea minun tulee availla?

20140427_100829.jpg

2014 malli

Kiitos

-Sandzu

Kannattaa googlata service manual.. verkosta löytyy pdf-muodossa. Ja siinä on tarkat ohjeet kaikkeen tarvittavaan..

haasa sanoi:
Kannattaa googlata service manual.. verkosta löytyy pdf-muodossa. Ja siinä on tarkat ohjeet kaikkeen tarvittavaan..

Heh, no minulla on nuo kaikki manuaalit kerta kaupasta uutena ostanut. Noissa ei kerrota mitään tuon koko setin vaihtamisesta, paitsi sen ledin/lampun vaihto.

Vilkkujen liittimet pitäisi kyllä löytyä keulasta, eli noin kauas (alempi kuva) ei pitäis olla tarvetta mennä.

Back