• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CB 1300S mittarivalot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja big m
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen pitkin kesää ihmetellyt oman CB 1300S:n 2008 mittarivaloja tai oikeammin ettei niitä näy.
Tänään pyörä oli muuten huollossa ja pyysin katsomaan samalla mittarivalot. Vikaa ei kuulemma ole.
Yhdessa liikkeen pihassa varjon puolella tihrustettiin kolmen miehen voimin niitä valoja. Lopputuloksena emme erottaneet mittarivaljoja ennen kuin ne peitettiin hupulla ja pää myös sinne. Hupun alta saattoi erottaa lievää sinertävää valoa.
Onko jollakin sama pyörä ja miten siinä mittarivalot näkyy?
Itse en heti usko valojen olevan normaalit. Olen ajanut hämärässä ja sumussa, jolloin valot ovat nippanappa havaittavissa, mutta mittarien lukeminen on vaikeaa.

Kyllä, aion tänä iltana käydä ajamassa pimeässä tarkistaaseni tilanteen ( ennen kuin joku ehtii ehdottaa ).

Back