• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda 1100 st:n tankin koko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harttana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miten iso tankki on vanhassa pannarissa? käyttäjän manuaali sanoo 24 litraa mutta esitteissä 28 litraa?kulutus noin suunnilleen maantie ajossa,max 100kmh?

miten iso tankki on vanhassa pannarissa? käyttäjän manuaali sanoo 24 litraa mutta esitteissä 28 litraa?kulutus noin suunnilleen maantie ajossa,max 100kmh?
Itse olen saanut mahtumaan 28 litraa
tounge.gif

28 l. sanoo Brandtin manuaali, en tiedä, onko 4 l:n vara laskettu siihen mukaan, koska jossain olen nähnyt myös 32l. mainittavan.

Joka tapauksessa sillä ajaa helposti 500 km matkatavaroiden kera Suomen nopeuksilla. N. 4.4 - 6 l/100 km, ei paha...

Vähän yli 28 l minä olen saanut sinne mahtumaan ja muutaman kerran on tullut ajettua yli 600 km:a tankillisella, normaalisti kuitenkin vähän yli 500 km tankillisella.

Yhden kesän ja 15 tuhannen km:n kokemuksella pohjolaa (suomi, ruotsi ja norja) kierrellessä yksin ja kaksin totesin kulutuksen olevan 4,7:n ja 5,7:n litran välillä/100km. Kuorma ei mielestäni vaikuta niinkään paljon kuin se jos nostat nopeutta huomattavasti yli sallitun ja harrastat pitkiä, nopeita ohituksia. Tankin koko on se 28l josta varasellaista 4-4,5l.

Back