• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hjc r-pha10 sisuksen pesu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aporuna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi, miten on lähteekö kyseisestä kypärästä muutakin pehmustetta irti kuin pelkät poskipalat? Alkaa tuo tuoksu olla hiukkasen häiritsevä, vaikka olen käyttänyt kypärähuppua aina, hikolu on melkoista minulla.

Aporuna sanoi:
Kiitos tosi paljon ohjeesta, helposti lähti irti kun tiesi mitä teki.Nopea oli vastaus:)

Hyvä jos auttoi! :thumbup: Itse ostin juuri tuon R-PHA 10 tälle kaudelle niin on netissä tullut kliksuteltua.. :D

Kiitos vinkistä! Mulla on tuossa pari kiinan interphonea lojumassa. Pitää katsoa laittaako niitä vai käykö hakemassa vähän parempaa tilalle.. :)

Ite just pesin noi sisukset ja kyllä lähti likaa. Mistähän sais varaosia tähän pottaan, kun onnistuin hävittää ton jousen tuosta visiirin kiinnikkeestä..

Jer3 sanoi:
Btw häviskö sulta toiselta puolelta ja tilasit 2? Voisin ostaa jos tallessa vielä.

Juu. Mutta en ajatellu myyä, iha hyvä pittää nuita. Tahtoo tulla tuota voimaa välillä käytettyä liikaa, nii pystyy nuista sitte kokoaan aina toimivan. :)

Mimmottii lämpötilassa ootte pessynnä nuo sisukset? Ei tahdo löytyä kypärän mukana tulleita lippulappuja.. Toimiiko tässä universaali normipesuneljässäkympissä?

Aporuna sanoi:
Kiitos tosi paljon ohjeesta, helposti lähti irti kun tiesi mitä teki.Nopea oli vastaus:)

Kiitokset myös täältä, hyvä ja konkreettinen ohje. Itse asensin tuohon pottaan Midlands BTX2 puhelimen ilman suurempia ongemia. Ehkäpä laitan johdotukset vielä paremmin piiloon seuraavna sisuskalupesun yhteydessä.

Allrightilla on myös varaosia näihin, kävin kerran kysymässä kun oli pientä häikkää omassa kypärässä ja sillä kertaa oli 5 minuutin juttu laittaa kuntoon.

Back