Elikäs mulla on HJC:n ZF8 ja pitäisi visiiri irrottaa?
Olisiko jollain kokemuksia kyseisetä merkistä, että kuinka homma tomii?
Toinen kysymys vielä, mitä olette laittaneet visiirin sisäpintaan, ettei hengityshöyryt sokaise aivan täysin ?
Itse olen huomannt perus Fairy:n toimivuuden jo lätkä aikoina.
Onhan noita saatn... kalliita instrun mömmöjä, mut fairy on halpaa ja sillä saa pestä astiatkin samalla nii...
Sitten siinä kypärän etuosassa kiertää sellainen tarranauhan vasta osa, eli mihinkähän tämä on tarkoitettu ? Osaisiko joku viksumpi kertoa? Hengitysilma ohjaimen kiinnitykseen ?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon jos haluaa ylläpitää kypärän kuntoa ?
Sisuskalut eivät irtoa... eli ei pääse niitä pesemään.
Ei kai niissä oikein muuta ihmeempää ole ? Toiseksi kypäräksi ajattelin ostaa KBC:n ihan peruskypärän. Mallia en nyt muista, mut näytti hyvältä.
Olisiko jollain kokemuksia kyseisetä merkistä, että kuinka homma tomii?
Toinen kysymys vielä, mitä olette laittaneet visiirin sisäpintaan, ettei hengityshöyryt sokaise aivan täysin ?
Itse olen huomannt perus Fairy:n toimivuuden jo lätkä aikoina.
Onhan noita saatn... kalliita instrun mömmöjä, mut fairy on halpaa ja sillä saa pestä astiatkin samalla nii...
Sitten siinä kypärän etuosassa kiertää sellainen tarranauhan vasta osa, eli mihinkähän tämä on tarkoitettu ? Osaisiko joku viksumpi kertoa? Hengitysilma ohjaimen kiinnitykseen ?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon jos haluaa ylläpitää kypärän kuntoa ?
Sisuskalut eivät irtoa... eli ei pääse niitä pesemään.
Ei kai niissä oikein muuta ihmeempää ole ? Toiseksi kypäräksi ajattelin ostaa KBC:n ihan peruskypärän. Mallia en nyt muista, mut näytti hyvältä.