• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hinhaveto Suzuki Gsx1400:n

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan muu harkinnut moista omaan pyöräänsä itse olen jo pidempään miettinyt asiaa pietarissa yksi liike myy settiä joka sopisi kuulemma suzukiin vaik etupääs se liike edustaa hd ta  samanmoisen kamppeen saa riihimäki/hyvinkää akselilta yhdestä pienestä puljusta hinta vain ihan eri luokkaa  pietaris n 500€ suomen puolel 1200€ ihmettelen etupäässä moista hintaeroa siis perseaukisena kysyisin viisammilta tietääkö kukaan sopiiko hdn remmisarja suzukiin oikeasti tai jos tietää paikan josta saisi moisen järkihintaan matkustamatta pietariin niin olisin kiitollinen jäisi rahina kahina pesut ja vahaukset veke ..
062802moto_prv.gif

Kyllä minä ainakin jaksan ketjuja rasvailla sekä putsailla ja myös puhdistella ketjuöljyä pyörästä pois, mutta mitkä on sen hihnavedon hyvät/huonot puolet?
Miten paljon kilometrejä sen hihnan pitäisi kestää ja pitääkö sitä hihnaa vaihdettaessa irroittaa takahaarukka, vai miten se laitetaan paikalleen? Paljonko se pelkkä uusi hihna maksaa?
Ainakin Buell s1W mallissa joutuu remmin vaihdossa puoliksi iroittamaan moottorin sekä swingin ja joihinkin niihin on vaihdettu jälkeenpäin ketjut & rattaat.

kiitosta taasen arvon kanssa mopoilijat   
bowdown.gif

bowdown.gif
mielipiteenne sai miettimään miinuspuoliakin hihnasta... silti  
nixweiss.gif
mutta onhan täs aikaa kun ketjuilki viel kilsoja edes ettei joudu nyt vaihtoa suunnitteleen...  
baaa.gif

Back