Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kans!On muuten hienoja nuo kuituosat joita olet tehnyt. Teetkö ihan omaksi ilokses/tilauksena mikäli joku pyytää, voisi kiinnostaa mikäli hinnat kohtuullisia?![]()
Ei muuta kuin toiminimi pystyyn ja sivubisneksenä tekemään kuituosia. Voi tietysti olla niin työlästä, että ei tuntipalkka suureksi jää..Mulle kans!On muuten hienoja nuo kuituosat joita olet tehnyt. Teetkö ihan omaksi ilokses/tilauksena mikäli joku pyytää, voisi kiinnostaa mikäli hinnat kohtuullisia?![]()
![]()
Hyvää jälkeäHemmetin hieno. Taitaa olla pojalla aika komee mopo, jos tosiaan MOPOON tulee kuituputkea![]()
Voi korjata. hiilikuidusta palanen ja litkut siihen 2 tuntia 70`C ja 4 tuntia 160`C uunissa.Tuli toheloitua tonnisen Monsterin Remus hiilikuituputken kuoreen putken sivuun sormenkokoinen reikä. Onko korjattavissa ja kannattaako. Jos ei onnistu, ostetaan käytetyt putket, mieluiten Remus tai Termari.![]()
Heh heh. Toi 120 dB alkaa olla jo kova kyllä. Mut kova/komee on junnun mopokin. Oispa itelläkin ollut tuollainen juniorinaTossa mopossa on niin tajuttoman kova ääni, että jotain tarvii tehä. Väliaikaiseksi hommasin jo tarvikevaimentajan. Alkuperäisellä meni mökä yli kipukynnyksen (120dB) !!!!!!!
Jees, tarkotin kyllä näin!! Ei mitään lasikuitu epokseja.Oikealla litkulla tarkoitetaan kuumuutta kestävää epoksia.
Itse kuitu kyllä kestää kunhan vaan on _aitoa_ hiilikuitua, eikä mitään 3D-lasikuitua.