• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HHS Dry Lube:n hinta eri kaupoissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turqu
Mc-lifestylen tarjous hinta 25,90 € (ovh 29,00) vaikuttaa melkoisen ylihinnoiteltulta. Wyrtissä en ole vielä kerenny käymään toteamassa heidän omia (riisto) hintojaan, mutta saa tätä varmaan jostain muualtakin? Joku taisi jossain mainita, että King-Kong myy tuota kanssa. Jos näin on, niin mikähän mahtaa olla hinta niissä?
Entä vielä muita liikkeitä?

Würthillä kun ei myydä yksityis henkilöille, tai ehkä joskus. Hintaa taitaa muistaakseni tulla n. 17€ alv 0%. Mihis meinaat laittaa, ketjuihin(ko)?

En ole viellä itse uskaltanu koittaa, pistäppä sitte kokemuksia tänne. Se on varmaa, että dry lube ei sotke!!

Oon käyttänyt tota jo viime syksynä. Ei mulla ainaskaan oo mitään pahaa sanottavaa, ja ei sotke muuten yhtään. Ei se ihan niin kallista ollut, jos ostat firman kautta. Muistaakseni oli 13 eur alv.0%

No nyt en tee sillä aineella kummiskaan mitään ku on se ajokortti "hukassa"
mad.gif

Ite kans tilasin sitä työpaikalle ja ajattelin kokeilla, hinnasta ei tietoa koska ite en sitä maksa... Tiedä sitten minkälaista on, on kuulemma voittanut ihan jonkun testinkin moottoripyörän ketju rasvana
nixweiss.gif

Kertokaas joku, että mistä pääkaupunkiseudulta tuota tököttiä voi käydä ostamassa, ihan sillä tänä teknobittiavaruusaikana jo unohtuneella, käteisellä rahalla?

Btw. Ite oon käyttäny saman valmistajan HHS 2000. Ei tosin varsinaista ketju tököttiä, mutta hyvin sekin mielestäni kelpaa. Sotkee vaan tosin enemmän, kuin tuo Dry Lube.

Profi Dry Lube:sta sen verran huonoa sanottavaa, että reissun päällä tölkistä katosi ponneaineet. Ainetta oli vielä ylipuoli purkkia, mutta kun ei saa pihalle muutakuin rikkomalla koko purtilo. Ilmeisesti tärinä tms. aiheutti ponneaineiden katoamisen
nixweiss.gif

onko jossain würth, joka myy tavallliselle kuolevaiselle jotain? yleensä ne myy vaan firmoille. Ovessa taitaa lukea että ei vähittäismyyntiä, tjsp.
033102ass_1_prv.gif

Epäilen hyvin vahvasti, ellet sitten ostanut 1000 purkkia?
Minuako epäilet?
Luuletko että tulin heittämään hatusta jonkun hinnan?
biggrin.gif
Ei...kävin ostamassa viime viikon keskiviikkona hintaan 14€/yksi purkki/400ml. Tiedä sitten millä hinnalla ne Sinulle sen myisivät.
Joo vähemmästäkin epäilyttää, niinpä laitoin asiasta Wurthille postia. Tänään Ideaparkista puhelu, jossa kerrottin meriselityksenä että olivat myyneet sinulle Demo-purkin uuden jälleenmyyjän toivossa. Normaali sisäänostohinta on aika kaukana 14 €:sta.

Back