• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ke 24.4.2013 klo 17 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Hesan Hitaat ke 24.4.2013 klo 17 Hyrylän Shell

Keliennusteet senkun paranee tälle viikolle :jippikaijee: Hesan Hitaiden kauden avaus keskiviikkona kelli 17 Hyrylän Shelliltä, noin 150(-170) kilsaa, ei niinkään hajua reitistä vielä mutta perään saa tulla ajelemaan :)

Vauhti sama kuin viime vuonna eli tikkari +suunnilleen viime vuoden alv, kaikkia ootellaan risteyksissä. Sopii kaikille, myös alottelijoille (pyörän käsittely hanskassa ja jos tie kurvaa oikealle tiedät että sillon pyörääkin kaarretaan sinne oikealle) ja kakspäällä menijöille. Rennolla meiningillä iisisti mennään, tiet on pomppusia vielä ja hiekkaa on siellä täällä :)

Jos letka karkaa edestä ja takana on loputon jono ajovaloja niin kannattaa miettiä siirtymistä hieman taaemmas letkassa, se ei ole niin justiinsa missä kohtaa letkaa ajaa kun kaikki odotellaan risteyksissä. Muista letkasäännöt ja eritoten merkkaa risteykset, niin hyvä tulee :)

Paikka tarjolla: ammattitaitoinen peräsmies, kahvipalkalla. Sikiviki, Suopo, enivan?

Viimeksi muokattu:
Hip hei. Ja jos siki tai suopo ei oo tulossa niin voin tulla peränpitäjäks. Kahviahan mä en juonu. :p

Sopivasti huomenna tiedossa "jarruremonttia" eli jarrunesteet + uudet jarrupalat eteen ni on keskiviikkona valmiina.

Heppis!

Karkov: mulla olis huomisen projektina vaihtaa banduun pönttö, pitäs vaan eka metsästää jostain työkalusetti.

Tänään menee giksutin öljynvaihtoon niin en varmaan kyl sitä mitenkään kerkee hakea huomenna ennen letkaa. :/ Seuraavaan letkaan sitten!

Mitä, huutiko joku...?

Iltaviikko duunissa mutta katsotaan...

Muoks: Ei kykene, vapaat valui ahtaajien eiliseen ulosmarssiin.

kai sitä vois lähteä mukaan,tietenkin säävarauksella,jos uhkaa sataa ei mopo kulje.....ja tietenkin tiukasti perässä....alkaa toi takanakki olee mallia siloste

Jos takanakki on siloste niin suoraan vaan vaihtamaan. Paranee ajo-ominaisuudetkin huomattavasti.

Jos fiilikset kohdillaan ni saattas vaikka tullakki.

Fiilikset nousee jarrupalat vaihdettu :)

Hui! Nyt jännittää.
:kääk:
Sain vasta viime viikonloppuna ostettua ekan mopon. Tuntumaa pyörään alkaa reilun parin sadan kilsan jälkeen löytyä ja siihen auttoi myös 3500km skootterilla ajelut (ei moposkootteri) viime kesänä, mutta en vielä ole pro. Ainakin tähän asti pyörä on taipunut kiltisti mutkiin ja pysähtynyt tarvittaessa, mutta melko varovaisesti olen ajanut ja melkein rajoitusten mukaan.

Vedättekö kuonoon, jos jono venyy mun takiani? Uskallanko jo tulla joukon hännille vai tulenko mukaan vasta seuraavalla kerralla? Lupaan pysyä asfaltilla ja kumit alaspäin sekä poistua letkasta taukopaikalla, jos tunnelma äityy vihamieliseksi.

Jos sinne tulee muitakin yhtä aloittelijoita kuin mä, niin sitten ehkä. Klo 17 tuo toki lisähaasteen.

Hei moi :thumbup:
Saisko sinne tapahtumiin aina linkin näihin viestiketjuihin niin elämä ois vielä helpompaa.
Ja jos vielä ryhtyis ite tarakkaharakaks niin ei tarttis kun antaa kuskille hyviä ohjeita?
Saa nähdä nähdäänkö jos sais mopottimen herätettyä talviunilta

Setämies sanoi:
Hui! Nyt jännittää.
:kääk:
Sain vasta viime viikonloppuna ostettua ekan mopon. Tuntumaa pyörään alkaa reilun parin sadan kilsan jälkeen löytyä ja siihen auttoi myös 3500km skootterilla ajelut (ei moposkootteri) viime kesänä, mutta en vielä ole pro. Ainakin tähän asti pyörä on taipunut kiltisti mutkiin ja pysähtynyt tarvittaessa, mutta melko varovaisesti olen ajanut ja melkein rajoitusten mukaan.

Vedättekö kuonoon, jos jono venyy mun takiani? Uskallanko jo tulla joukon hännille vai tulenko mukaan vasta seuraavalla kerralla? Lupaan pysyä asfaltilla ja kumit alaspäin sekä poistua letkasta taukopaikalla, jos tunnelma äityy vihamieliseksi.

Jos sinne tulee muitakin yhtä aloittelijoita kuin mä, niin sitten ehkä. Klo 17 tuo toki lisähaasteen.

Taitta olla nou hätä jos vaan vastaohjaukset ja painonsiirrot on hanskassa :D Perässä pysyy aina kunhan on malttia mukana ja ajaa omien kykyjen rajoissa.
Jos pääsen paikalle arvioin onko kimppakivoille tilausta tällä kautta :grin:

Voihan pirulainen, mieli tekis osallistua mutta ei kykene.. Aamulla lekuri kaivoi sepeliä kämmenestä irti kevään liukastelujen takia (ei mopolla liukastelua onneksi) ja nyt on lapanen käärittynä siteisiin ainakin muutaman päivän. Nyt kun puudutus alkaa loppua niin juilii aika mukavasti. Tänään antibiootit apteekista ettei tulehdu mokoma kun eivät tikanneet vaan jättivät avohaavoiksi nuo jäljet. Mutta jos vaikka ens letkaan mukaan! :thumbup:

Setämies sanoi:

Ei vedetä, mukaan vaan :) Asettaudut silleen kivasti sikivikin eteen ja kattot kuin menee. Siellä on kuitenkin autoja liikenteessä ja noilla routamontuilla ja hiekkaylläreillä en ihan hirveen mutkasella tiellä lähe ohitteleen. Siinä sitte kurmuutetaan auton perässä tikkaria nuollen :)

R1ivattu sanoi:
Moderoin otsikon tälle vuodelle

Katos vaan, hupsis ja kiitos :)

SAM66 sanoi:
Hei moi
Saisko sinne tapahtumiin aina linkin näihin viestiketjuihin niin elämä ois vielä helpompaa

Hei sais, olin vaan laiska. Taas. Jatkossa palvelu paranee.

sikiviki sanoi:
Ei tuu.
Taidan tulla mukaan.

Mäpäs laitan pikavippiä vetämään ni saat kaffet JA wiinerit :doh:

JaySonille pikaista paranemista!!!

Eipä tartte miettiä mukaantuloa enää. Puolisolla on tärkeämpi meno eikä teinejä voi pitää nälässä, koska muuten niistä tulee vihaisia ja vaarallisia :vi**ttaa:

Ei mitään mahkuja ehtiä viideksi.

Setämies sanoi:
Eipä tartte miettiä mukaantuloa enää. Puolisolla on tärkeämpi meno eikä teinejä voi pitää nälässä, koska muuten niistä tulee vihaisia ja vaarallisia :vi**ttaa:

Ei mitään mahkuja ehtiä viideksi.

Jotain moskaa ostat teineille ja näytät kuin mikroaaltouuni toimii niin ei kait ne nälkään kerkeä kuolla?

Back