• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan hitaat haastaa Hesan nopeet juhannusajelun merkeissä lauantaina 23.6.12 klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Jos kukaan on ajokunnossa, niin Otsikon mukaisesti otetaan leikkimielinen kisa siitä kuka on juhannusLauantaina ensimmäisenä vohvelilla tykkimäen huvipuistossa, Kouvolassa (nipa kun on kiinni silloin). Hitaat vetää -Anu- ja GuessWho kiskoo sen toisen letkan, kumpainenkin omalla tutulla tyylillään. Yhteislähtö vaaralan ABC kello 11:00. Hitaiden reitti saa tasoitusta noin 50 kilometriä. Eli reitin varrella ehkä vilkutellaan, ehkä ei. Letkat ajetaan normitavalla kukin tahollaan.

Jos näyttää siltä että ainoat ajokuntoiset on veturit niin sittenpähän me ajellaan kaksin kilpaa peräkanaa. Matkaa tulee niin että uni maistuu illalla varmasti, eli hitaille noin 150 ja muille 200 menomatkaan. Paluu voidaan neuvotella ennen kotimatkaa. Ajetaan sitten yhdessä tai erikseen takaisin, ihan miltä porukoista tuntuu.

Olisko lähtijöitä tällaiselle vaihtoehtojuhannuslauantaille joka siis selkeästi rajoittaa lotraamista kuningas alkoholin kanssa sillä darrapäissään ei näille mutkille kannata suunnata. Sen verran monta kertaa saa molemmille puolille kellistellä, mutkatakuu !

Viimeisenä paikalle saapuvan letkan veturi tarjoaa ensimmäiselle letkalle kahvit. Terveisin -Anu- & GuessWho

Viimeksi muokattu:
Olis ihan hienoa lähteä mukaan... Oikein houkuttelava kutsu oli..
Mutta siihen aikaan herätään laiturilta ja jalat järvessä :kääk:

Hauskaa Jussia muistakaa nus*** :D

Viimeksi muokattu:
HEP, minä minä! Aivan loistava idea, mä tuun ainaki nopeeseen letkaan. :jippikaijee:

Hep! Nopeampaan ryhmään.
Paitsi jos tyttö kyydissä niin sitten tietenkin iisimpään porukkaan.

Huh huh - ei taida uskaltaa kumpaakaan. Tai noh katotaan :grin:
Keskiviikkokin jäi välistä ku oli noi firman "pataan_lyönti" juhlat :D

Vmatti sanoi:
Huh huh - ei taida uskaltaa kumpaakaan. Tai noh katotaan :grin:
Keskiviikkokin jäi välistä ku oli noi firman "pataan_lyönti" juhlat :D

No Sit KUN päätät lähtee ni tuut mun letkaan - eli voittajaletkaan :D

Täähän meneekin mielenkiintoiseksi sillä samaan aikaan on tuo Kennen juhannus lauantai ajot (klo 12 lähtö) ja näkyis olevan mainos sekä .org:issa että bomber foorumilla.

Viimeksi muokattu:
Niin ja mahdollisesti mukana, jos aikataulut antaa periksi :) Se jää nähtäväksi mihin letkaan sit joutuukaan :)-

Asiasta kolmanteen - miks muuten tällä foorumilla ei ole "tykkää" näppäintä?

No kyllä menee tosiaan melkoseksi kilpailuksi kuskeista, kun lähes samaan aikaan juhannus lauantaina lähtee 4 eri letkaa:

- hitaat
- nopeet
- tourinki
- kennen bomber

Turbo sanoi:
No kyllä menee tosiaan melkoseksi kilpailuksi kuskeista, kun lähes samaan aikaan juhannus lauantaina lähtee 4 eri letkaa:

- hitaat
- nopeet
- tourinki
- kennen bomber

No,hitaat ja nopeet on niinko yks tapahtuma,ajellaan vaan vähän eri vauhtei :) Kennen bomberiin mä en ees uskaltais mennä :D

TouRinkia ei edes ole kun veturi on lomilla, ajellaan TouRinkin tapanee ruisailu. Ilman vaki veturia olevat TouRaajat tuleevat moikkaaman jos passaa ja katoavat sen jälkeen omille reiteilleen, kilpailematta ajajista.

Back