• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat Bembölen kahvituvalta Ti. 8.9 Klo.17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Betula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Betula

MotOrg ry jäsen
Pari sataa kilsaa mukavaa kurvailua tiedossa, vielä kun tarkenee.:cruising:
Lähtö Bembölen kahvituvalta klo.17.30.
Vauhti tikkari+alv.

Tankki täyteen ja muistetaan merkata risteykset!
Letkaohjeet kannattaa lukaista jos ei aikaisempaa kokemusta.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/247306-PK-ryhmäajo-ohje

Nyt keli näyttää ihan ok:lta, mutta laitan vielä tiistaina Kelipäivitystä. Tämä on GO.

Pukamalle paikka vapaana.
Pmr luuri löytyy, jos mahdollisella perämiehelläkin sattuu olemaan, mutta ilmankin pärjätään ihan hyvin.

Ehkäpä... Aika näyttää.
Edit: ei pääse!

Viimeksi muokattu:
Yritän tulla! Pitää neuvotella vaimon kanssa kun itse olin koko viikonloppu Alastarossa ja hän kotona meidän pikkutytön kanssa :D

Aika haastava toi parisataa kilsaa kun pimeä tulee jo kahdeksan aikaan...

Keli näyttää ok:lta, joten tämä on GO.
Reitti 180km. Mutta tarvittaessa saadaan helposti lyhennettyäkin, pimeellä ei ole tarkoitus ajaa.

Dodiin. Lupsakka Herrasmiesporukka suoritti muutaman taajaman läpiajon - tyylillä! Koko jengi mukana startista maaliin ja ilman mitään säätöä... :thumbup:
Kiitti veturille, perämiehelle ja muille: aivolepoa rennosti kurvaillen, ainakin mulle... :D
Vilu ja pimeys hiipi kimppuun vasta loppurykäyksessä (motarilla)... :smoking:

Kiitoksia kaikille ajoseurasta ja Busabusalle pukamoinnista!
Ja Motoristorantelle kaffesta.

Kaikki pääsi maaliin saakka, eikä kukaan eksynyt matkalle:thumbup:

Kiitokset letkasta. Mukavia teitä, niin tuttuja kuin tuntemattomiakin.
Alkaa aurinko paistella niin alhaalta, että vähiin käynevät nämä arki-iltaletkailut taas tältä kaudelta.

Kerta se on ensimmäinenkin. Hyvin meni, en kaatunut kertaakaan eikä edes kiusattu :grin:. Kiitoksia veturille.

Nyt pitää miettiä kuvajahdin aloittamista. Onko liikaa actionia samalle kaudelle, vai kannattaako siirtää suosiolla ensi vuoteen?

Back