• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat 6.7.2015 Klo.17.30 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Betula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Betula

MotOrg ry jäsen
Hesan Hitaat 6.7.2015 Klo.17.30 Nikkilän ABC

No niin, tovi on vierähtänyt edellisistä ajoista ja viikon keliennusteet sellaiset että Ma.6.7 taitaa olla ainoa sopiva ajopäivä.

Eli lähtö Nikkilän ABC 6.7 Klo.17.30, ajellaan pari sataa kilsaa tikkari+alv tyylillä.

Tankki täyteen ennen lähtöä.

Tällä kertaa veturilla on pmr luuri mukana :jpstyle:

Toki säävarauksella mennään tämäkin reissu, sateella ei oikein huvita.

Peräysmies tai nainen uupuu toistaiseksi

Mäkin tulisin, ekaa kertaa piiiitkään aikaan :) siis jos mä osaan sinne, tarttee siis lähtee ajoissa...

Varmaksi en lupaa mutta jos näette mut paikalla ajan perässä +PMR

Pakkohan se on tulla mukaan aiheuttamaan pahennusta. :jippikaijee:

Mä olen aina ihmetelly niitä jotka tulee letkoihin vaan starttikahveille. Mutta tänään voisin itse kokeilla tätä merkillistä tapahtumaa:grin: En mä pääsekkään.

:hanuria::hanuria::hanuria: ja :rant::rant::rant: sille Urpålle joka jätti risteyksen merkkaamatta ja näin menetellen hylkäsi letkan loppupään pimeään korpeen susien ja karhujen syötäväksi.

Pelastuaksemme oli pakko ajella ihan omat reitit Loviisasta kuninkaantietä Porvooseen ja sieltä edelleen kuninkaantietä Nikkilän kautta koukaten kotio. 214 kilsaa tuli lähdöstä kotiin.

suopo sanoi:
:hanuria::hanuria::hanuria: ja :rant::rant::rant: sille Urpålle joka jätti risteyksen merkkaamatta ja näin menetellen hylkäsi letkan loppupään pimeään korpeen susien ja karhujen syötäväksi.

Pelastuaksemme oli pakko ajella ihan omat reitit Loviisasta kuninkaantietä Porvooseen ja sieltä edelleen kuninkaantietä Nikkilän kautta koukaten kotio. 214 kilsaa tuli lähdöstä kotiin.

Aamen :respect:
Erityiskiitos Suopolle kärsivällisyydestä ettet jättäny mua sinne petojen ruuaksi:jippikaijee: Seuraavaan kertaan!

suopo sanoi:

Ens kerralla sit veturin känny nro talteen...

Kiitoksia seurasta ja mutkista. Oli mukava avata tän vuoden letka-ajelut tällaisella rauhallisella kurvailulla.
Häippäsin Pukkilasta Mäntsälän ja Sälinkään kautta kotiin eli jatkoin vielä vähän hyviä mutkia (tie 1471).

Joo kiitos täältäkin, pitkästä aikaa, oli oikein hauskaa ajella porukassa. Enpäs muistanutkaan kuinka mukavaa hommaa tämäkin on :)

Kiitoksia mutkista, hauskaa oli taas. :thumbup:

suopo sanoi:
:hanuria::hanuria::hanuria: ja :rant::rant::rant: sille Urpålle joka jätti risteyksen merkkaamatta ja näin menetellen hylkäsi letkan loppupään pimeään korpeen susien ja karhujen syötäväksi

Urpå sattu olemaan ekaa kertaa mukana!!! Ei voi kaikkea heti tietää/hiffata!!!:rant::WAZAAP:
Seuraavalla kerralla ei sitten unohdu:thumbup:

Kiitoksia vaan kaikille, mukavat ajelut oli vaikka lopussa olikin vähän viileetä:D

Suopolla on vähän parempi kantama siinä pmr:ssä kuin mulla. Kuulin kun huutelit että kumpaan suuntaan käännytään kun ei ollu merkkaajaa ja vastasin että vasempaan vasempaan, ei toi sitten vissiin kantanut niin pitkälle.
Otettiin seuraavalle bussipysäkille sivuun ja käytiin kääntymässä takaisin risteyksessä, mutta olitte näemmä jo aika pitkällä?
Onneks Karkov sai puhelimella kiinni, niin saatiin kuulla että olitte nippa nappa selvinneet susilta ja karhuilta :p

Joo, mehän ajettiin teitä kiinni sinkki kireellä mutta väärään suuntaan.
Meni varmaan 15-20 minuuttia ennenkuin saatiin puhelinyhteys, sillon oltiin jo kaukana. Olisitte joutuneet meitä odottamaan melko kauan joten katsottiin parhaimmaksi ajella omat letkat. Ei tässä mitään vahinkoa tullut, metsän eläimistäkin nähtiin vain yksi gyy mondeo Isnäsin tiellä ; onneksi eivät pistäneet :jpstyle:

Back