• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hepco & Becker Junior laukkuja sovitettavaksi PK-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy0
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yritän löytää pyörääni sopivat sivulaukut eli siis sellaiset, jotka eivät tule liikaa matkustajan jalkojen tielle, kuten nykyiset alumiiniboksit tekevät. Kuva kertonee enemmän: http://takapiha.org/wp-content/uploads/2011/07/20110712_IMG_0309.jpg

Kuvien perusteella H&B Junior sivulaukut voisivat olla yksi vaihtoehto, varsinkin kun niiden pitäisi käydä suoraan rautoihin kiinni.

Onkohan kellään PK-seudulla ko. laukkuja ja halua antaa sovittaa niitä ennen kuin lähden sellaisia hankkimaan? Laita YV:tä, niin sovitaan tarkemmin.

Eikö oikeasti kellään ole ko. laukkuja hetkeksi soviteltavaksi tarjota? En siis ole lainaamassa, vaan tulisin pihaan kokeilemaan miten laukut istuu paikalleen, sen jälkeen tarjoan kahvit läheisellä huoltiksella ja kiitän kauniisti.

Ei ihan sitä mitä haet, mutta mulla olis 30l H&B Xplorerit,
Laita privaa jos haluat sovittaa, Vantaa/ Ilola

Junior: 49x29x22
Xplorer: 48x38x22

t. Sepi

Moro,mulla juniorit jouten.
Ei ihan pääkaupunki seudulla mutta kulkeutuu sinne.
Laita privaa tai soita nolla5nolla-3044274

rumppa sanoi:
Moro,mulla juniorit jouten.
Ei ihan pääkaupunki seudulla mutta kulkeutuu sinne.
No nyt oli motoristihenki enemmän kuin kohdallaan. Laukut tuli Pohjois-Pohjanmaalta asti sovitettavaksi suoraan kotiovelle. Nöyrimmät kiitokseni. Toivottavasti pullakahvit lajin parissa käydyn keskustelun kera maistuivat.

Positiivista oli myös se, että laukut olivat juurikin niin sopivat kuin toivoinkin. Nyt alkaa armoton metsästys :)

daddy0 sanoi:
Positiivista oli myös se, että laukut olivat juurikin niin sopivat kuin toivoinkin. Nyt alkaa armoton metsästys :)
Eipä kauaa tarvinnut etsiä, Saksasta löytyi sopiva pari sopuhinnalla kotiovelle toimitettuna.

Back