Suzu-ukko MopeDraattori ® Betatestaaja Liittynyt 19.3.2010 Sijainti Helsinki 26.5.2011 #1 No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä.
No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä.
F Flippo Liittynyt 25.5.2008 Sijainti napapiiri 26.5.2011 #2 (Suzu-ukko @ Touko. 26 2011 sanoi: No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä. Napsauta laajentaaksesi... Itse en edes tuommoista telttaa onnistunut näkemään siellä .
(Suzu-ukko @ Touko. 26 2011 sanoi: No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä. Napsauta laajentaaksesi... Itse en edes tuommoista telttaa onnistunut näkemään siellä .
Suzu-ukko MopeDraattori ® Betatestaaja Liittynyt 19.3.2010 Sijainti Helsinki 26.5.2011 #3 (Flippo @ Touko. 26 2011 sanoi: (Suzu-ukko @ Touko. 26 2011 sanoi: No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä. Napsauta laajentaaksesi... Itse en edes tuommoista telttaa onnistunut näkemään siellä . Napsauta laajentaaksesi... Se oli se punanen teltta siinä oven oikeella puolella ja se oli hetken aina välillä auki.
(Flippo @ Touko. 26 2011 sanoi: (Suzu-ukko @ Touko. 26 2011 sanoi: No mitäs sieltä porukka halvalla sai? Itte kattelin pitkää jonoa ja jäi koko teltta sisältä näkemättä. Napsauta laajentaaksesi... Itse en edes tuommoista telttaa onnistunut näkemään siellä . Napsauta laajentaaksesi... Se oli se punanen teltta siinä oven oikeella puolella ja se oli hetken aina välillä auki.
K Kawa600 Liittynyt 7.8.2003 Sijainti Kultarannikko 26.5.2011 #4 Juu, ei kyllä jaksanut mennä jonottelemaan. Oli sen verran pitkästi porukkaa.