• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Helsinki MopoGP Tattiksella ens lauantaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jmhonka3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kassotaan jos ensivuonna itsekkin olen tuolla ajamassa... Suunnitelmat ovat ainakin aluillaan tuon osalta..

Mietin kans, että mikä mopo olis sopiva aihio alkaa virittelemään. Kotopuolesta löytyisi vielä mun vanha Tunturi Super sportti. Mutta eipä sitä saa kulkemaan nykymopojen veroisesti. Pitää talvenaikana alkaa kehittelemään jotain.

Itsekin mietin, että ensi vuonna pitää osallistua. Mutta kas kummaa, puhelin soi, kaveri oli kuskia vailla ja ajopaikka aukesi. Joten siellä koitetaan parhaan mukaan suhata lauantaina
biggrin.gif

Mietin kans, että mikä mopo olis sopiva aihio alkaa virittelemään. Kotopuolesta löytyisi vielä mun vanha Tunturi Super sportti. Mutta eipä sitä saa kulkemaan nykymopojen veroisesti. Pitää talvenaikana alkaa kehittelemään jotain.
Mikä tahansa on sopiva aihio, kyse on vaan siitä, miten paljon on valmis tekemään
wink.gif

Terv. Tiimi 25

Ei ole todellista, tällainenkin on olemassa!
biggrin.gif
Alan kyllä samantien kasaamaan kisatiimiä ensi vuodelle, täksi vuodeksi ei taida enää ehtiä
cool.gif
Vaihteleeko siis joka vuosi se, ajetaanko hiekkaradalla, sekaradalla vai asfalttiradalla?

Toistaiseksi tiedossa olevissa kisoissa ajetaan Alastarossa keväällä sekaradalla ja Tattiksella syksyllä asfaltilla.

Back