• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

hehkulampun tilalle samankantainen led-paketti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja andretti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
niin, mistä sellaisia olette tilanneet järkihintaan? Itse pistin jo tilauksen tokimotoon menemään tuossa lauantaina kunnes tajusinkin että ne on korottaneet  led taka/jarruvalo -paketin hintaa kuvaston 15€:sta lähes kaksinkertaiseksi!!! Meni näemmä liian hyvin kaupaksi.
näytin tilaukselle ihan periaatteesta  
033102ass_1_prv.gif
ja tutkin maailman mestoja josta saisi näitä.
Vaatimuksena olisi että ne näyttää valkoista valoa ja että samassa kannassa olisi sekä jarru, että takavalo. Hehkukantaan sopivana - mieluiten.

Löytyi tällainen mesta http://www.norbsa02.freeuk.com/goffyleds.htm
jossa tuo samainen ledi maksaa 14£ kahdelta kappaleelta ja siihen toimitusmaksua päälle 0.50£ euroopan alueelle. Sillä ei vain näytä olevan visa:n käyttömahdollisuutta eikä sähköpostiosoite toimi
veryangry.gif

Terve,

Tuolta ainakin löytyy jotain vastaavaa

sälää...

En sen tarkemmin katsellut hintoja mutta selaile rauhassa. Itse tilasin tuolta perjantaina kirkkaat vilkut cebariin, saa nähdä tuleeko koskaan muuta kuin VISA lasku
kaboom.gif

-C9B5R4-

Voi vitjatti! Toihan on hieno keksintö, kestäis varmaan jopa näitten ykspyttysten papattimien polttimona... täytyypä funtsia josko tollasen jaksais ite väsätä joskus. Jotenkin ei tee mieli maksaa muutamasta ledistä ja vastuksesta sataa markkaa...

Motonet autoroipe-liikkeessä Turussa on jo jokunen led-valo hehkulankapolttimoiden tilalle laitettavaksi, oli hieman kiire joten jäi lähempi tutkiminen myöhempään...

Eipä noi pahan hintaisia ole, kun 1 superlight ledi maksaa bebekillä 1,5€.Eipä kannata itse ruveta väsäämään ellei halua jotain erikoisempaa..
cool.gif

Ebay myy noita välillä aika edullisesti - 20€/50kpl säkki
eek.gif
Ja potkua yhdelle 5mm valkoiselle LED:lle luvataa 11cd joka on jo aika raju nuinkin pienelle komponentille. Punaisia pyöriskelee n. 6-8cd luokassa
thumbs-up.gif

Terve,

Tuolta ainakin löytyy jotain vastaavaa

sälää...

En sen tarkemmin katsellut hintoja mutta selaile rauhassa. Itse tilasin tuolta perjantaina kirkkaat vilkut cebariin, saa nähdä tuleeko koskaan muuta kuin VISA lasku
kaboom.gif

-C9B5R4-
Tuolta clearalternativesilta tilasin toissa viikon torstaina valkoiset vilkun lasit fasuun ja nyt kolahti paketti postilaatikkoon. Vajaa 2 viikkoa siis kesti. Paketissa oli tosin myös oranssit polttimot, mutta sellaiset jenkkimallin 2-lankaiset, jotka on tarkoitettu palamaan jatkuvasti ja toinen lanka syttyy sitten vilkutettaessa. Eihän ne tietysti fasuun käyneet. Vilkun lasit kyllä sopi.

Back