• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-Centerin huolto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jone25
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En sano mitään 
sad_orig.gif
. Varuste ja pyörä puolella hyvää ja reilua palvelua.
062802jumpie_prv.gif
.

Jos suodattimen vaihto tehty oikein ja suodatin ollut hyvälaatuinen, voi syynä olla myös jumittava paineensäädin (oil pressure regulator).

Siten äijä kääntää pyörän tukijalan varassa ympäri kuuluu vaan rutina ja natina kun koko pyörän paino on ilmassa jalan varassa en oo tollasta repimistä vielä koskaan nähny näyttisiltä että pyörä hajoo.Ei tuki jalka oo tarkotettu kestämään tollasta käsittelyä
mad.gif
.
Älä tuosta pelästy
biggrin.gif

Siinä on vain kova rutiini huoltokaverilla, pyöriä on tullut liikuteltua muutamia kymmeniätuhansia kertoja...

Jos jalka tuosta ottaisi itseensä, niin sehän olisi vain positiivista, että se hajoaisi ammattilaisen käsissä. Eikä esim. sitten kun istuskelet pyörän päällä jossain kaivarissa...

On omakin (ja muitakin) pyörä tullut käänneltyä tallissa ja muuallakin tuollai, ei se siittä hajoa. Ja kääntyy näppärästi erittäin pienessä tilassa...

No hyvä niin
biggrin.gif
. Se vaan näytti sille et nyt pyörää viedään ja kun pyörä on vielä  uuden karhea kyllä siinä vähän ihmetytti .Kyllähän sen jalan pitäs kestää rasitusta vääntymättä tai rikkoutumatta.Jossa oot käännelly pyöriä jalan varassa ja mitään ei oo tullu niin helvetin hyvä
biggrin.gif
.En vaan ite ollu nähnyt ennen jalan varassa kääntöä.
confused_orig.gif

ite olen ainaskii saanu sairaan hyvää palvelua, ja yläkerran likat erityisen mukavia
tounge.gif

ite olen ainaskii saanu sairaan hyvää palvelua, ja yläkerran likat erityisen mukavia
tounge.gif
Olen kyllä saanut todella hyvän palvelun pyörä ja varuste puolelta.Mutta huollon puolella olis parantamisen varaa.Mun kohdalla oli huollossa olisi voinu toimia toisin,ei viitsi enää kirjoitella tapahtuneesta se on jo orgitettu loppuun.Tämä oli luultavasti yksittäis tapaus  ja aika erikoinen.No kaikkee sitä sattuu myös ammattilaisillekkin.

Back