• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

hayabusa K8 kytkin kolisee

no nyt se myrkyn lykkäs, pyörä seisoi 3päivää ja kun tänään liipaisin käyntiin niin kytkin piti kylmänä aivan armotonta kolinaa!! ajattelin et kai tää nyt on vaan ajon puutetta kun kaikki toimii hyvin, saa vaihteet päälle eikä luista eikä mitään kummaa, noh äänipä ei sitte 480km ajon jälkeen ole loppunut!! voi vitalis, niinku olis sepeliä kytkinkopassa!!
kytkimen ku painaa pohjaan niin ääni loppuu, oikein kuulee kun kolina hidastuu

mikään tihutyö ei ole mahdollista ku pyörä on ollu silmien edessä.

nyt olis 12tkm huolto tehtävä joten pakko katsoa kopan sisään että mitä ihmettä sieltä löytyy!!

no voi perskeles se oli mun suosikki heti räärään jälkee´.
olen jopa harkinnut vaihtamista siihen mutta jos suitsuki teki suden niin ei kai tarvi ees harkita.

Mulla meni se pölynsuojakumi siitä kytkinkahvanluota jo rikki eikä pyörällä ole ajettu kuin reilu 7tkm. Onko muilla tuo hajonnut ja kannattaako kitistä takuuseen?

olen jopa harkinnut vaihtamista siihen mutta jos suitsuki teki suden niin ei kai tarvi ees harkita.
Joo, yhdellä kolisee kytkin niin "Suzuki teki suden". Montakos sataa Busaa jo pelkästään tässä maassa on myyty tänä vuonna?
jooo
biggrin.gif

Joo, yhdellä kolisee kytkin niin "Suzuki teki suden". Montakos sataa Busaa jo pelkästään tässä maassa on myyty tänä vuonna?
Niin ja toiselta meni keulapumppujen stefat ennen 6tkm.Ilman keulimisia.
Huolto ukko sano, että ovat huonoa materiaalia ku kuivuvat jos ei aja muutamaan päivään.

Huolto ukko sano, että ovat huonoa materiaalia ku kuivuvat jos ei aja muutamaan päivään.
Tosi kiva, jos joutuis alkamaan joka kevät ajokauden stefojen vaihdolla.
tounge.gif
Toivottavasti joku huomaa tuotantolinjalla muuttaa kumiseoksia oikeanlaisiksi...

A-mallin busassa on joitakin tapauksia ollut jossa kytkimestä on päässyt pultteja löystymään ja aiheuttanut 'sepelimylly-ilmiön'. Helppo tarkistaa kun avaa kopan, mutta takuunalaisen pelin ajaisin suoraan pajalle tarkistettavaksi.

komppaan artsia.
jonnelle ja muille dissaajille näytän
thumbs-up.gif

on muute kilsoje myötä vaihdelaatikko herkistyny, lieköhä sieläki ruuvit löysällä ;)

jännä kyllä jos on kytkimen pultit löystyny, oonkohan unissani ite käyny ma-ti hölläämässä, sunnuntaina pyörässä ei kolinoita vielä ollu.

noh illalla tuo selviää

Eipä taida se huoltoukko tietää paljoakaan. Jos uuden Busan keulan stefat oikeasti ovat huonoa matskua, niin niitä kyllä varmasti vaihdellaan joukoittain tässä puolen vuoden sisällä, ja tehtaan piikkiin. Veikkaan että aika hiljaista on.

Toinen "huoltoukko" selitti tutulleni, kun tämä vei VZR1800:nsa huoltoon, että näistä paukkuu ihan järjestään kytkimet, ja tämänkin pyörän kytkin on kuulemma ihan justiinsa korkkaamassa. Siitä on kohta 1,5 vuotta, ja kytkimen räjähtämistä yhä vaan odotellaan pelonsekaisin tuntein. Eipä ole takaisinkutsua kuulunut.

painelevyn kiinnike pinnapultit olivat kaikki sormin aukaistavissa, momenttiin +ruuvilukite huoltomanualin neuvon mukaan
smile_org.gif

nyt odotellaan kenen perjantai susuki poikii seuraavana

Melkosta rohinaa pitää mullakin jos tyhjäkäynnillä kytkintä ei pidä pohjassa. Mutta siinä kun ääntää niin kauan kuin toimii.
smile_org.gif

painelevyn kiinnike pinnapultit olivat kaikki sormin aukaistavissa, momenttiin +ruuvilukite huoltomanualin neuvon mukaan
smile_org.gif

nyt odotellaan kenen perjantai susuki poikii seuraavana
Jaa jotta samaa vaivaa uusikorisessakin. Tarvii siis seurailla ääniä vaikka noin periaatteessa niitä ei jaksa ressiin asti kuulostella.

Paljonko kilsoja sun busassa kun tämä ilmeni?

kimppatilausta suzukin tehtaalle?

ruuvilukitetta ja momentti-avaimia

kilsat 12284km

kytkin hiljeni täysin

ps: kivaa keliä luvattu ensi viikolle...
lookaround_orig.gif

14 kiinnitettynä 16........sen momentti 23nm, ruuvilukitetta ei ollut

osa 15 ja 14 välillä oli lukitteet ja oli suht tiukassa
buttrock.gif

Just joo ! Susihan se ? Voi meitä onnettomia Busanistejä.
tounge.gif
K4 : lla ajoin 56800km 50tkm iso huolto venat katottiin, kykkä avattiin kaik ok. Pikkumoskaa poistettiin kytkimestä, mutta tekniikka huipputikissä edelleen. Nyt takana K8 : lla himppasen alle 10000km kaikki pelittää mageesti.
buttrock.gif
vaihteet notkistunut, esim. välivapaata en ole löytännä kertaakaan . Kait nuita monday versioitakin suhteessa enemmän, koska K8 Busa on kevari 125 CBR :n jälkeen myydyin pyörä Suomessa armon vuonna 2008.
lookaround_orig.gif
eli elkee ny heti paskax leimatko muutaman vian jälkeen ja takuu kattaa moiset onkelmat . Anteeksi ja Kiitos !
wink.gif

Back