Lyö niille suomen passin käteen, ja toteat selvällä suomen kielellä:"Saatana! Mä oon suomesta! Päästäkää mut radalle! Ryssäperkeleet!!"No, onhan se Bemarin kuvastossa "sportti-pyörä"Olet siis tulossa matka-bemulla? Varmaan ihan jees, mutta todellakin tuolla Hottraxin reissulla tuo oli aika ratapyörille painoitettua. Pyörät olivat kaikki rärrär-pyöriä, mutta kaikki kuskit eivät niinkään ajotaitoisia. Ei siis kannata säikähtää täyshormi-renkaanlämmitin-kisakate-porukkaa. Vauhti ei ollut ainakaan tuosta kiinni.![]()
![]()
Ei sillä toistaiseksi ole ollut mikään ongelma ajella Suomen radoillakaan, joten tuskin siitä ongelmaa tulee.
Noiden sääntöjen mukaan ajetaan joka setin alussa kolme lämmittelykierrosta, joten eiköhän ne renkaat lämpöiseksi saa.
Kai siellä se hidaskin ryhmä on olemassa, jos vauhti osoittautuu kovin vaatimattomaksi?
Saa nyt nähdä, päästävätkö edes radalle, kun nuo säännöt sai vasta sen jälkeen, kun varaus ja maksu luottokortilla on tehty.
Meikäläisen 2-osaisessa nahkapuvussa kun ei minun käsitykseni mukaan ole "360 asteen" vetoketjua" ja kypärästä ei kyllä löydy mitään "ACU:n hyväksyntätarraa".
Toisaalta ositiivisesti ajatelle siellähän voi sataa vettä, niin ei tartte ajaa ollenkaan...
Niin eiköhän ne päästä sut.