• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hannu Pirttilä Oy, Hämeenlinna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MagnaMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.pirttila.com/

Onko kenelläkään kokemuksia ko. liikkeen tekemistä huolloista ja korjauksista?

Vietätytin xx:n lippojen jälkeen ensimmäiseen paikalliseen liikkeeseen, joka sattui vastaamaan puhelimeen. En tunne paikkakunnan liikkeitä ja mopotti ei ollut enää ajokunnossa eikä sille tosin olisi ollut kuskiakaan.

Kävin tänään liikkeessä ja sovin lippojen vaurioiden korjaukset sekä 36 tkm:n huollon. Onkohan mopotti osaavissa käsissä?

Eipä oo tullut ikinä käytettyä ko. liikkeen huolto ja korjauspalveluita, kypärän olen sieltä ostanu pari vuotta sitten.. mut sellanen mututuntuma isojen poikien puheiden perusteella on että ehkä kysäisen tarvittaessa jostain muualta huoltoa... Tosin, mää käytän muutenkin yhtä pientä kahden miehen huoltoa samalla paikkakunnalla
cool.gif

No kokemus on kerätty ko. liikkeestä.

XX meni liikkeeseen korjattavaksi lippauksen seurauksena. Alkuperäinen liikkeen kustannusarvio oli n. 4500 euroa. Jostain syystä siitä arviosta puuttui tankin lommo. tuhoutunut kypärä ja korjauksen jälkeen huomaamani takahaarukan aika paha ruhje (läjään menneen sliparin peittämä). Mopotti menee siis uudestaan korjattavaksi. Takahaarukka vaihdetaan, mutta kypärän otan rahana sekä tankin lommon korvauksena kosmeettisesta viasta.

Olis tainnut xx mennä lunastukseen jos liike olisi ilmoittanut korjaamatta jääneet viat aikoinaan, sillä kokonaiskustannuksiksihan tuosta muodostui lähes 7000 euroa.

No nyt meni näin ja jatkan xx:llä ajoa jo vakavasti harkitsemani busan sijaan.

Kun korjaamo on siinä vieressä Teboilin huollon yhteydessä ja pyöriä rassaillaan aina Ladojen ja Taunusten välissä niin ei se anna oikein uskottavaa kuvaa pyöränhuoltotouhusta.

Ei mulla mitään kauppapaikkaa vastaan ole, mutta ehkä erikoistunut pyöräpaja saa korjaushommissa aikaan parempaa jälkeä.

Kun korjaamo on siinä vieressä Teboilin huollon yhteydessä ja pyöriä rassaillaan aina Ladojen ja Taunusten välissä niin ei se anna oikein uskottavaa kuvaa pyöränhuoltotouhusta.

Ei mulla mitään kauppapaikkaa vastaan ole, mutta ehkä erikoistunut pyöräpaja saa korjaushommissa aikaan parempaa jälkeä.
Ko. liike on toinen vakuutusyhtiöni suosittelemista valtuutetuista Honda-huolloista Hämeenlinnassa.

Vähän offtopic, mutta kokemusta on mulla vain niiden autojen huollattamisesta ja ainakin niiden parissa kyseinen lafka on kunnostautunut paremmin kuin joku enemmän siihen hommaan tai jopa johonkin merkkiin erikoistunut.

Olisikohan kenelläkään tuoreita kommentteja Pirttilän huoltojen laadusta?

Jotenkin tulee tästä sellainen kuva, että ei tänne, vai onko toiminta muuttunut nyttemmin parempaan suuntaan?

Se kauppaliike on nyttemmin viety pois siitä Teboilin kupeesta, että Matulakin voi taas asioida...

Pirttilällä voi olla sitä vikaa, että se erikoistuu liiaksikin. Kaikkeen. Onkohan jollakulla ihan oikeastikin kokemuksia? Mulla ei ole, kun en Hondaan tai Ymahaan päin kusekaan.

Se kauppaliike on nyttemmin viety pois siitä Teboilin kupeesta, että Matulakin voi taas asioida...
Apua! Nyt on pakko antaa vastine...

Ne kaksi kertaa kun tuolloin kirjoitusajankohdan paikkeilla aikanaan kävin siellä niin ovat ainoat kokemukseni ihan muualla asuvana. Kyse oli tuolloin uudenkarhean kolaripyörän korjaamisesta ja sillä hetkellä olin sitä mieltä. Käydessäni silloin ko. pajalla oli just mm. xx työn alla ja sen osia oli silloin pitkin pajaa.

Olen itse tarkka tavaroiden järjestyksestä ja se...anteeksi vaan...vaikutti silloin liian sotkuiselta touhulta.

Minulla ei ole mitään pikkupajoja tai Teboilia vastaan, päinvastoin. Ylivoimaisesti heikointa palvelua ja huonointa työnjälkeä olen mm. renkaanvaihdossa saanut kokea Suomen suurimmalla ja paras palvelu on löytynyt ihan pikkupajalta.

Itse suosin mopotouhuissa pikkupajoja, pieniä yrittäjiä ja bensakaupoissa Teboilia (mm. hyvä kahvi ja halpa nestekaasu  
biggrin.gif
.  ). Viimeisimmät pyöräkauppanikin olen tehnyt kaukana pääkaupunkiseudusta juuri kaupanteon hyvän laadun ja tunnelman takia. Jossakin muualla seuraavatkin kaupat syntyvät kuin täällä pääkaupunkiseudun ota tai jätä-kaupoissa.

Ei mulla ole mitään Pirttilää vastaan. Nyt kun sohaisit omaatuntoani niin huomaan kirjoittaneeni liian arvostelevasti. Pirttilähän on kuin Takatalo Salossa. Monitoimitalo. Ja Takatalosta mulla on kyllä mainion hyviä kokemuksia ja pidän sitä sangen asiallisena ja luotettavana paikkana.

Taidankin mennä tässä joku lomapäivä pitemmän ajolenkin Pirttilän kautta ja tarkastan uuden liikepaikan. Tankkaan sitten kotiinlähtiessä siellä Teboililla joko tuon omani tai ehkä sen uuden...eihän sitä tiedä vaikka Pirttilä vaihtaisi ja myisi minulle uuden pyörän...

Kiitos, että sohaisit!  
blush.gif

Tilasin Pirttilästä osia viime kuussa. Lupasivat soittaa kun osat on tulleet. Eipä kuulunut mitään, joten kävin 2-3 viikkoa tilaamisen jälkeen kysymässä niitä ja tyhjin käsin poistuin. Soitto sitten Riihimäen Motocenteriin, neljän arkipäivän odotus ja puhelimeen tuli ilmoitus saapuneista osista.

Itsellä kokemusta tämän vuoden puolelta mönkkäri asioissa. Hyvät kaupat mielestäni tein ja palvelu ok. Huolto toimi ok (ensihuolto). Lainasivat viellä kärryä että sai mönkkärin vaivatta kotiin/huoltoon. Jees meininki ja hyvät tilat nykyisin.
062802jumpie_prv.gif

Back