• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hälyttimen keskusyksikön sijoitus.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slip
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mihin te muut ootte sijoitellu keskusyksiköitä? Niin, tokihan se on pyöräkohtaista, siltikin utelen. Jos vaikka saisin ideoita ton yksikön sijoittamiselle lisää. Olen koittanu sovitella tota pleksin taakse, takapenkin alle, keskipenkin alle ym ym. Ei saisi ohjeen mukaan olla kuumassa tai kovin kosteassa paikassa. Mielellään rungossa kiinni.. toi nyt on kyllä musta ihan sama onko rungossa, kyllä se aistii kolahdukset muualtakin jos nyt ei ole missään ilmapallojen varassa leijumassa.

Parhaasta vihjeestä ei makseta rahapalkkiota.
tounge.gif

Mites olis tankin alle, jos vain mahtuu? Tuli vain mieleen et sitä ei sieltä saa heti esiin ja lyötyä paskaks...

Laita Belly Panin sisään jos mahtuu ja suojaa näkyvältä osuudelta, sateelta ja kuumalta putkistolta. Sieltä ei hoksaa vorot heti etsiä sitä.

Mulla on kanssa spyballin häläri ja boksi on matkustajan penkin alla. Itelläni ainakin toiminu ihan hyvin, ei kastu (ellei sinne tahallaan laske vettä) ja muutenkin melko suojassa. Suosittelen!
062802jumpie_prv.gif

..Ja pyöränä kanssa zx-6r..
buttrock.gif

Mulla on kanssa spyballin häläri ja boksi on matkustajan penkin alla. Itelläni ainakin toiminu ihan hyvin, ei kastu (ellei sinne tahallaan laske vettä) ja muutenkin melko suojassa. Suosittelen!  
062802jumpie_prv.gif

..Ja pyöränä kanssa zx-6r..
buttrock.gif
Laitoitko ite? Onko se siinä muovissa kiinni vai onko sille tehty joku rauta johon se on laitettu? Mulla ei ainakaan se pohja niin tasanen ole, että suoraan muoviin sais kiinni. Ketjuöljypullo ei valitettavasti sovi enää jos tonne sen laittaa.. siksi sitä paikkaa yritän vältellä ja siksi, että ääni ei muka kuuluisi "suljetusta" tilasta. No kuuluu se!
biggrin.gif

Tankin alle ei luultavasti sovi ja se on lisäksi aika kuuma paikka aina kun joutuu hidastelemaan esim. valoissa.

Ei kai paljon muita vaihtoehtoja ole kun toi pleksin tausta ja apukuskin penkin alusta. Jatkan kuitenkin tutkimuksia.

Mulla Spyballi mahtui aika mukavasti pyörän pyrstöön, pyörän oman ruiskunohjausboksin ja PC:n seuraksi. Ei sinne kyllä liikaa tilaa jäänyt ja saihan tuota rautaa vähän aikaa taivutella että sai hälärille sopivan tukevan telineen.

Back