• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haluaisin saada HONDA MBX 125f ohjekirjan jostain.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tura
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif

Mulla oli joskus vuona ö ja ä mbx:sä ja ohjekirjakin,muistelisin etten sitä antanu aikoinaan kun mopon möin,pitää katsoa jos se vaikka löytyis jostain... siitä on tosiaan 12 vuotta aikaa kun mulla oli mbx:ä,se oli hyvä mopo
062802jumpie_prv.gif
sillä oli ajettu 65 tkm kun sen myin ja hyvin viellä toimi!
062802moto_prv.gif
jos en ihan väärin muista niin rekkari oli UC ###
bowdown.gif

Niin ja vuosimalli oli 1984.

ois hieno homma jos sulla ois viel se kirja. Tarviisin kyl sitä kun en osaa tehä oikein mitään ilman sitä.
biggrin.gif

Toi on just 84.vm ja toimii tosi hyvin.

En tosiaan mene takuuseen että se minulla olisi.. jos se on vielä talessa sen pitäis olla mun mummolan vintillä
biggrin.gif
ja sinne on matkaa 250 km,joten malttia mä katson sieltä kun han käyn joskus siellä...
Niin ja ihan mielenkiinnosta utelen että mitkä kirjaimet on rekaarissa?

Mä olen sitten aika huono muistinen,muistutteleppa mua silloin tällöin vaikka suoraan tonne org.boxiin asiasta..
Älä elättele liikaa toiveita voi olla ettei sitä tosiaan enää ole.

kyl kai tääl nyt sentään joku on joka muistais paljon siihen öljyy kuuluu

sano ihmeessä jos tiiät paljon sinne menee!

katos viel siit korkin reiäst ettei öljyn pintaa ois merkattu jollain valu pykälällä sinne sisäpuolelle....

minä tarkastan.

Aikanaan minulla oli MTX, kone taisi olla aika läheistä sukua jos ei jopa sama. Ohjekirjaa minullakaan ei koskaan ollut, mutta kirjastosta löytyi huoltokirja (taisi olla Haynes) josta löytyi kaikki tarpeellinen tieto. Samassa kirjassa saattoivat olla nuo molemmat pyörät.
smile_org.gif

Mä ajoin tommosella pyörällä autokoulussa aikanaan. Muistan vaan sen, että kerran oli öljy lopussa ja ope haki ess*lta jotain äkkiä, sit se leikkas kii.
tounge.gif
Tais kyllä ollakin tuota tuorevoitelujuttuu.. jooh.. Mut kuitenkin, kiva mopedi.
smile_org.gif

Back