• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Halpoja renkaita myynnissä, Matukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dantez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasin renkaan tekstiviestitse (töissä kun ei kerkee soittelee) ja asianmukainen rengas saapui postiennakolla parin päivän kuluttua.

Toimitus viivästyi päivällä myyjän unohdettua renkaan, mutta inhimmillistähän tuo on. Pääasia kun pääsi viikonlopuksi nauttimaan ajelusta
062802moto_prv.gif

hieman oudot sivut ?

kun toimiala näyttäis olevan YTJ .ssä :
Elintarvikkeiden, juomien ja tupakan agentuuritoiminta

mites on kuittien kanssa kai saitte ihan laskun/kuitin ??

no asia ei mulle kuulu mitenkään ... ei noilla hinnoilla ainenkaan pääse kivitaloo ostaa ainenkin jos tilittää ALV. valtiolle
wink.gif

Kyllä minulle ainakin sopii jos on säästetty markkinointi -ja kotisivukuluissa siten että se on siirtynyt suoraan hintoihin. Tämähän voi olla vaikka uusasiakashankintaa pelkillä hinnoilla! Turha perusteetta osoitella ja syytellä veronkierrosta heti kun joku tekee jotain paremmin?

Itse ainakin tilaisin tuota kautta jos sattuisi mitään tarpeita olemaan.

Tilailin pari Diabloa. Paistoleima viikko 50, 2004... No mutta tohon hintaan ei moinen hetkauta.

Nyt tilasin veljen kanssa osaa ja eturenkaan Pilot road2 (leimattu viikolle 43 vuodelle 09). Tavara tuli nopeasti ja taas oli hinta kohdillaan. Suosittelen

Back