• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku-toiminto ei löydä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tuossa haussa vai selaimessani jotain häikkää, kun haen esim. viestejä, joissa jäsen svahnm on kirjoittanut jotain ja jos annan olla oletus aikarajan eli 'kuukauden sisällä' ei hakutulos anna kaikkia osumia viesteistä.

Jos vaihdan ajaksi vuosi tai viikko, niin silloin löytyy loputkin viestit.  
omg.gif

IE 7...

EDIT: aikarajana 'alusta lähtien' näyttää myös jättävän ainakin yhden osuman näyttämättä..

joo toi hakutoiminto ei munkaan mielestä oo ikinä vastannu sitä mitä sen pitäis olla vaikka laittas miten tarkat hakukriteerit ni se ettiiki sitte ihan omiaan tai jotain älyttömiä määriä roinaa mistä pitää alkaa selailee ja ettii. hakukone joka hakee tuloksia joista sun pitää vielä ettiä eli sama kun ei olis hakukonettakaan.....
062802jumpie_prv.gif
kaboom.gif

joo toi hakutoiminto ei munkaan mielestä oo ikinä vastannu sitä mitä sen pitäis olla vaikka laittas miten tarkat hakukriteerit ni se ettiiki sitte ihan omiaan tai jotain älyttömiä määriä roinaa mistä pitää alkaa selailee ja ettii. hakukone joka hakee tuloksia joista sun pitää vielä ettiä eli sama kun ei olis hakukonettakaan.....
062802jumpie_prv.gif
kaboom.gif
joo, se on yleistä näissä, ettei se pysty antamaan trediä tarkemmin koordinaatteja, mutta mun tapauksessa se tosiaan jättää koko topicin näyttämättä.

Itsellä tapana searchilla hakea viestejä, joihin olen kirjoittanut jotain, jolloin näen nopeasti jos niihin on tullut jotain uusia kommentteja. Ei tartte kaikkea selata läpi.

Edit: Tarkennetaan nyt vielä, että tarkoitan viesteillä aiheita eli topicceja.

Jos hakee minun kirjoituksiani (topiceissa) viimeiseltä kuukaudelta jää puuttumaan topicci 'videokamera ratakuvaukseen', mutta jos hakeekin vain aikajanalla 'viikon sisällä', topic on mukana löytyneissä.

Back