• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys! Olen täällä kuokkavieraana, sillä en voi kuin kadehtien seurata kauniita olentoja tienpäällä, moottoripyöräilijän ja pyörän kokonaisuutta
inlove.gif

withstupid.gif
alunperin lähdin kysymään, josko Joensuun Papinkatua ajava hopeanharmaa kaunis eläin tämän näkisi, että olen seurannut sinua kaksi vuotta, ja pääni hajoaa jos et koskaan pysähdy kadulla olevaan liikkeeseen vaikka kahville. Mutta toisaalta, en minä henkilöitä niinkään kaipaa, vaan näitä pyöriä, joten saa tämä viesti johtaa muuhunkin informaatioon kuin vain yhden hopeanharmaan pyörän näkemiseen paikallaan
062802moto_prv.gif

Noh, ei tässä kosimassa olla. Olisi vaan mukava kätellä ja vaihtaa muutama sana tämän Hopeanharmaan eläimen kanssa, kerran sitä jo vuosia olen seurannut. Tietty, jos linssiludetta löytyy, otan mielelläni kuvia. Jos siis on naimisissa oleva mies, tai heteroseksuaali nainen, niin ei syytä huoleen, olen kiinnostunut vain pinnallisella tasolla. Ainakin tässä vaiheessa.

snocross, Käyhän näyttäytymässä huvin ja harrastuksen vuoksi Papinkadun ärrällä jos ennen kolmea siihen satut. Älä säikähdä sitä mielipuolisen näköistä myyjää siellä. Jos hengität rauhallisesti, etkä tee äkkinäisiä liikkeitä, saatat selvitä hengissä. Jos vaaratilanteita ilmenee, heittäydy lattialle sikiöasentoon ja teeskentele kuollutta....
crazy.gif

Tää oli oikee päivän piristys
biggrin.gif

Mopon nokka osottaa varmasti Joensuuhun huomenna jos tää lentsu joka yrittää kovasti ei iske.

Jos en huomenna pääse, niin toimin nuiden antamiesi ohjeiden mukaan joskus myöhemmin vaikka siinä torilla. Jos et itse satu näkemään, niin todennäköisesti saat lukea siitä seuraavan päivän karjalaisesta
lookaround_orig.gif

biggrin.gif
Kiitos takaisin, päivän piristys oli myös tähän suuntaan! Ajelkaa vaan mopoinenne siitä ohi, niin asiakaspalveluni paranee potentiaalisesti mieleni kohotessa näiden ylväiden ilmestysten edessä. Ja jos se hopeanharmaa eläin sattuu tielle, niin vihjaista saa hälle, että olisi mukava mun kätellä. Tai jos säikähtää tätä varsin hurjaa ulkomuotoani, niin voin minä ikkunalasin ja kaltereiden takaa huikkasta terveiset jos hän siihen kadulle pysähtyy - kuka sitten lieneekään. Kahvia en sitten tarjoa kenellekään(pomo suuttuu moisesta), mutta halukkaasti kuuntelen juttuja ajoreissuista ja pyöristä itsestään, joten niitä saa käydä kertomassa ihan vapaasti.

snocross, Anna nyt lenssun parantua, mutta toivotaan että pääset piristämään huomista työpäivääni kioskilla, ettei sentään torilla...juunou. Ja saa siinä tosiaan käväistä pyörä kuin pyörä, meinaan niistä pyöristä tässä ollaan kiinnostuneita, kun en raukka itse omaa
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif

Meitä on siinä kolme työntekijää, eikä ne kaksi muuta varmaan paljoa juttele aiheesta. Minä kuitenkin olen nuorin, hulluin, rentuin, lyhyin, sekä tänään aamuvuorossa. Myöskin lasit heläyttävästä naurusta tunnistaa, en ole niitä hiljaisimpia olentoja tässä maailmassa
buttrock.gif

Hyvää viikonloppua !

No, onkos asiakasmäärät lisääntyneet huomattavasti kioskilla? Pitänee joskus käydä jäätelöllä vaikka pyörä on musta ja kuski ukkomies.

Höh... Asiakkaat kyselivät, onkos tyttö rakastunut kun noin poskia punottaa. No eikäku mie odottelin näkeväni kavalkaadin hienoja pyöriä. Viisi kappaletta bongasin, en enempää. Nyt just taisi tuohon pihalle tulla yksi aika järeen kuuloinen pyörä... *kurkkii ikkunasta*

Mutta siis, kukaan ei pistäytynyt
bawling.gif
Ei minua tarvitse pelätä vaikka tuolla yllä uhkailinkin. Varattu, nainen, tai mitä vaan, vaikka Liperistä, kunhan omaa moottoripyörän ja asennetta, olisi kiva nähdä siinä pihalla. Olen suhteellisen vaaraton tyyppi. Tervetuloa siis BlackCat ja vaikka kokonainen perhe pyörän päällä
062802moto_prv.gif
Näistä moottoripyöristä minä olen eniten kiinnostunut
sport05.gif

Luulis johan on kumma jos ei kioskin myynti rupee lisääntyy tällä mainoksella
tounge.gif

Täytynee itekkin pysähtyä jahka mopo on käytössä
033102bebe_1_prv.gif

Ellipä Elli, mutta minun käsistäni päässee elossa pois. Minä vain katselisin näitä kauniita olentoja. Treffihauksi en tätä soisi, vaan jos joku haluaa mieltäni ilahduttaa, niin:

A ) Tuo Hopeanharmaan kadunreunassa käymään.

Tahi

B ) Tuo oman pyöränsä nähtäväksi ohi kulkiessaan.

Koko kesä aikaa. Kunhan heti ja nyt.

Back