• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gsxr 750 w 93 nykii matalilla kierroksilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja temetsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tyhjäkäyntiä käy hyvin mutta heti liikkeellelähdön jälkeen rötää välillä 3000-5000rpm. Kovemmassa kiihdytyksessä toimii normaalisti ja tasakaasullakin kunhan kierrokset pysyy yli tuon alueen.

Tulpat on uudet ja tuli mieleen oisko tyhjäkäyntisuuttimissa paskaa vai pitäisikö yhdellä koolla suurentaa. Seosruuveja on pyöritelty välillä 1,5-3 kierrosta eikä minun persdyno osaa sanoa vaikutukseen juuta tai jaata.

Vinkkejä otetaan vastaan kun pääsee vain viikonloppuisin ropeltamaan pyörää ja viikolla voi tilailla tarvittavia osia.

temetsu sanoi:
Seosruuveja on pyöritelty välillä 1,5-3 kierrosta eikä minun persdyno osaa sanoa vaikutukseen juuta tai jaata.

Saama veikkaan kun edellinenkin. Noi iso seosruuvin säätö kyllä pitäisi huomata pyörän käytöksessä.

Boxi sanoi:
Mulla oli samaa ongelmaa '91:ssä. Kaasarit oli tulvinu, korjaantu tiivisteiden vaihdolla.

Vaihdoitko siis ne kalvot pelkästään vai jotain muutakin. Kaasarit on putsattu ja sieltä moskaa löytyikin. Ihmetyttää vain kun lähtee ilman rikastinta kylmänäkin käymään.

temetsu sanoi:
Vaihdoitko siis ne kalvot pelkästään vai jotain muutakin. Kaasarit on putsattu ja sieltä moskaa löytyikin. Ihmetyttää vain kun lähtee ilman rikastinta kylmänäkin käymään.

Neulaventtiilien o-renkaat.

Back