Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tullu. Lähti kolvaus irti, kun tein napin jolla saan vaikka ajossa vikakoodit mittariin. Eli kun johdot otti yhteen niin mittaristossa käväs vikakoodi C00, eli ei vikaa.Mulla lämpötilatieto on nyt viim. 500km ajossa välillä hävinny ja taas palannu näyttöön. Lämpötilan hävitessä näyttää joko -C00 tai sit se etuviiva ylälaidassa ja C00. Kiinnostava juttu ku tuolla on selityksenä vikakoodille C00 "no fault". Kai se on kontaktihäirä. Onko muilla tullu vastaan?
Ei ku laitoin siihen takapenkin lukon viereen napin, johon vedin johdot siitä takapenkin alla olevasta liittimestä. Eli sain nappia painamalla vikakoodit mitaristoon. Ja se johto irtos siitä napin kannasta.Juu, mulla tyhjäkäynnillä viiva keskellä ja kierroksia kun on ni viiva ylälaidassa. Mun järjen mukaan TPS ei siten vaadi säätöjä ku tunnistaa asennon.. Tylyttäjä; lähtikö sulla mittariston kolvaus irti vai missä ne liitokset sulla oli?
=muutenkin vinkit tuon kontaktihäiriön paikallistamiselle ovat tervetulleita, jottei koko mopoa tarttis purkaa=![]()