Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten kävi kuskille?ostin 25.5. sinivalkoisen tuli tänä kesänä. mittariin 12000km tosimukava peli norjassa mutkat taittui hyvin, kunnes meni syyskuun alussa lunastukseen .ja kymmenpiikkinen hirvihengiltä.![]()
Mitäs renkaita olet käyttänyt? Itselläni alkuperäinen takanakki aika finaalissa... Uusi pitäisi ennen kevättä laittaa alle12000 km ilman ongelmia,, tai on siinä yksi ongelma
takarenkaat eivät kestä kuin 3000 km![]()
![]()
![]()
mulla on ollut 2 kpl bridgejä, toinen alkuperäinen tietty (muistaakseni 010), ja toinen pehmeällä "kisaseoksella" (012).Mitäs renkaita olet käyttänyt? Itselläni alkuperäinen takanakki aika finaalissa... Uusi pitäisi ennen kevättä laittaa alle12000 km ilman ongelmia,, tai on siinä yksi ongelma
takarenkaat eivät kestä kuin 3000 km![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on 30.6.-04 ostettu musta (nyt ajettu 4600 km) ja olen ollut tyytyväinen. Vaihteet toimii hienosti. Alussa koneessa oli pientä nykimistä 2500 kierroksen paikkeilla pienemmillä vaihteilla, mutta nyt sekin on loppunut, taisi vaan olla käytön puutetta.
Kesäkuun puolessa välissä näinkin Naku1400:n mustan, silloin kun se vielä oli "paketissa"![]()
Sisi/valkoinen se olla pitääMulla on 30.6.-04 ostettu musta (nyt ajettu 4600 km) ja olen ollut tyytyväinen. Vaihteet toimii hienosti. Alussa koneessa oli pientä nykimistä 2500 kierroksen paikkeilla pienemmillä vaihteilla, mutta nyt sekin on loppunut, taisi vaan olla käytön puutetta.
Kesäkuun puolessa välissä näinkin Naku1400:n mustan, silloin kun se vielä oli "paketissa"
eikös olekin mustana hyvän näköinen?, mikä väri sulla?, eipä muuta kuin oneksi olkoon sinullekin hyvästä valinnasta![]()
![]()
Joo, juuri näin, Musta on "yksinkertaisesti" tyylikkäinEiku musta!
Kaupat tein heti kun kuulin että yksi musta olis vapaana![]()
Lensin ojaan jossa olin tajuttomana ja heräsin että kun olin hukkua. oli vettä puolimetriä ja suomuraa.. ranteet kipeeksi ja lonkka ja kainaloon isomustelma ja pääsekaisin.miten kävi kuskille?ostin 25.5. sinivalkoisen tuli tänä kesänä. mittariin 12000km tosimukava peli norjassa mutkat taittui hyvin, kunnes meni syyskuun alussa lunastukseen .ja kymmenpiikkinen hirvihengiltä.![]()
AI PERKELE!! AI SAATANA!! sattu varmaan kovasti?!Lensin ojaan jossa olin tajuttomana ja heräsin että kun olin hukkua. oli vettä puolimetriä ja suomuraa.. ranteet kipeeksi ja lonkka ja kainaloon isomustelma ja pääsekaisin.miten kävi kuskille?ostin 25.5. sinivalkoisen tuli tänä kesänä. mittariin 12000km tosimukava peli norjassa mutkat taittui hyvin, kunnes meni syyskuun alussa lunastukseen .ja kymmenpiikkinen hirvihengiltä.![]()
![]()