• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gsx1400:n mittariston pohjien vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan vaihtanut paremman näköisiä mittariston pohjia, eli tarkoitan niitä missä on kierroluvut ja km/h.
Netissä näkee vaik minkä moisia tahtoo kanssa  
062802jumpie_prv.gif
, entä onko kallista vaihdattaa mittariston polttimot esim sinisiksi /missäkön moisia vahdettaisiin kun itse sen verran poropeukalo että tulee ennemmin susi ku sähee
nixweiss.gif
.
Kun ei ainakaan kyseisen suzukia myyvän liikkeen huolto innostunut moiseen mistä olen pyöräni ostanut.  
confused_orig.gif

Tämä on sitten mutua... Polttimot on lienee melko helppo vaihtaa itsekin muutaman asennus
033102beer_1_prv.gif
kanssa.

Nuo pohjat voi teettääkin jo enemmän työtä. Yritin edelliseen suikkaani noita joskus vaihtaa ja mittarin lasi oli sen verta tiukkaan puristettu, että homma jäi siihen...

Nyt heitän mutua peliin mielikuva jäänyt jostain että olisivat mittarivalot ledejä eli ei välttämättä ihan nixnax vaihdettavissa.Mutta saatan olla väärässä.

OK kiitos silti mutua tai ei vaikka ton lukeminen silti on suolaa haavoihin ei ihan nixnax
smile_org.gif
pahus soikoot mut hyväksyn tosiasian jotkut osaa minä en mutta onhan aina morgan (dark rum)
033102beer_1_prv.gif

Back