• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 600 etu pumppujen öljyn lisäys ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mkj123
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli pyörä on Gsx-r 600 2005. Pumput on purettu ja kaikki paska ja öljy otettu pois, mutta kysymys kuuluu:

Kuka tietää tarkan määrän öljylle, kuinka paljon sitä lisätään? Mielellään tarkka tilavuus. Kaikenlaista tietoa on erilailla kikkailemalla ja mittaamalla, että koska öljyä on tarpeeksi
nixweiss.gif
, mutta jos tosiaan joku tietää ihan tarkan öljy tilavuuden paljonko täytyy laittaa, niin olis kyllä kova juttu!  
062802jumpie_prv.gif
 Pääsee sit pikkuhiljaa  
sport05.gif

Paljon  
bowdown.gif

Terve! Tässä sinulle vastaus, kun ei sitä kukaan näyttänyt tietävän. 480 ML. Mielellään 5W, joka on herkkää toimimaan. Siinä sinulle niin pääset
062802moto_prv.gif

Mitä? Ei tässä kerkeä tuommosia ihmetellä, pitää väitellä delvac vai ei, katkeeko gixerin runko, meneekö cebarista nokat vai hajooko pemarin perä.

tounge.gif
heh tää on niin tätä,vasta huomasin koko kysymyksen.
olisin vastannut että kysy paikallisesta suzuki huollosta ,tietävät
varmasti.
mut onneks täällä oli asiantuntija-raati hereillä
wink.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Niin ja vielä suzuki huollosta... Kysytty on, mutta ei edes viitsi kertoa mitä ne vastasi... sen verran oli amatööri vastaus...
omg.gif
eek.gif

jaa,kyllä tästä meidän paikallisesta pajasta sai tohon mun pyörään vastaavan tiedon,vaikkei ole edes K.O.puljulla jammun edustustakaan enää..
ja vielä vanha kikotin kyseessä,tosin oon kyllä tuntenut hepun jo valovuosia
tounge.gif
mut aika törkeetä,jos eivät ton vertaa jeesaa
crazy.gif

Tuosta keulan öljymäärästä ja sen mittaamisesta olen itse saanut noita korjauskirjoja lukemalla sen käsityksen, että nimenomaan se pinnankorkeuden mittaus olis pätevämpi tapa tarkistaa öljyn oikea määrä kuin lisätyn öljyn tilavuuden mittaaminen. kunhan vaan ilmaamisen tekee huolella.

Olisko niin, että kaikkia vanhoja öljyjä ei saa valutettua helpolla pois, ja jos täyttää määrämitan verran öljyä, sitä on sitten liikaa.

Tuosta keulan öljymäärästä ja sen mittaamisesta olen itse saanut noita korjauskirjoja lukemalla sen käsityksen, että nimenomaan se pinnankorkeuden mittaus olis pätevämpi tapa tarkistaa öljyn oikea määrä kuin lisätyn öljyn tilavuuden mittaaminen. kunhan vaan ilmaamisen tekee huolella.

Olisko niin, että kaikkia vanhoja öljyjä ei saa valutettua helpolla pois, ja jos täyttää määrämitan verran öljyä, sitä on sitten liikaa.
Jepjep, sitä paitsi öljyä voi laittaa saman verran kuin bemarin perään, gixxeristä valuu tielle rungon katkettua, delkakki purkkiin jää pohjalle tai cebari haukkaa kuluneiden nokkien väliin...

Lyhyesti virsi kaunis, jos keula pohjaa laita lisää, jollei ota pois... Sieltä väliltä löytyy oikea määrä edellyttäen että jouset on sopivat... TS. Määrällä voit vähän kikkailla, jos teet niin kuin kaverin mutsi aikanaan laittoi carinaan öljyä kun ei näkynyt eli täyteen ei jousta yhtään...

Back