• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 600/750 laukut (K6/K7)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millaisia laukkuratkaisuja jengi on käyttänyt giksuttimiensa kanssa?

Erityisesti kommentteja Suzukin lisävarusteluettelosta löytyvästä 28L takalaukusta (nro. 32). Mahtaakohan laukulla olla miten suolainen hinta? (edit. Saksan maalla näyttää olevan hieman vajaat 150e)

Itsellä kans hiukan hakusessa sama homma. Oon katsellu Bagsterin sport-takalaukkuja ja sitten just tuon suzkan takalaukun tyyppisiä ratkaisuja, SW-Motech tekee siitä hiukan isompaa versiota, Racepackiä. On sillä sitten Speedpack vielä isompana vaihtoehtona mutta se on jo liian iso mun makuun ja tarpeisiin. Tuo takapenkille tuleva on muuten tosi jees, mutta silloin ei voi enää ottaa mammaa mukaan eli pitäis olla molemmat vaihtoehdot aina tilanteen mukaan. Jofama tekee kanssa samanlaista takareppua. Pitänee katella messuilla mitä siellä tarjotaan ja mihin hintaan, tähän asti kaikkien hinnat on ollu siinä 100-150 €.

Ite laitan Givin Speedpack tms. tankkilaukun ja takasatulan päälle kiinnitettävän laukun jos tarvii
smile_org.gif
.

Mulla on tuollanen racepack takalaukkuna ja bagsterin tankkilaukku. Takalaukku vaati pientä itse tehtyä sovituskappaletta k6 750:een. Tilavuutta noin 100l yhteensä. Riittää pidemmällekin reissulle.

Itsellä uudessa vesirosvossa sw motech joka on irroitettava kiinnityssysteemi, miksei sopisi vanhempaankin malliin ja mukavuutena on kun ajaa ulkomaillakin katselemassa kylää niin kukaan ei hiffaa että on muualta.
cool.gif

Back