• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 1100 Ongelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hans_81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli oon viemässä pyörää penkkiin säädettäväksi ja kun tilailin aikaa niin samalla kyselivät pyörästä. Kuulemma ei toimisi K&N suotimella niin hyvin, että pitäis olla myös vakio varuilta mukana. Ennen kun mulle vaihdettiin dynojet-satsi niin pyörä toimi moitteetta tällä putsarilla, viime kesänä vaihdettiin suuttimet eräässä nimeltä ** liikkeessä ja sen jälkeen on ollu alavääntö kadoksissa.

Onko kellään näyttää esim. dynokäyriä samaisesta pyörästä (vm. -93-94)? Jos ei oo laittaa käyriä nettiin, niin paljos on vakiona takapyörältä tehoa ja vääntöä? JA tietysti paljonko viriosilla? Mites onko teillä toiminu K&N:llä paremmin kun vakiolla?

Mulla kiinni: syttypyörä, DynoJet, tehopiippu ja se K&N.

Kiitos etukäteen kaikille jotka viitti vastaamaan
033102beer_1_prv.gif

Mulla on tuossa omassa pyörässäni (Bimota SB6) periaatteessa vakio 94-mallisen gsxr:än kone.

Eroa ei tietääkseni Suzukiin ole kuin pakoputkistossa, ilmanputsarissa ja joidenkin huhujen mukaan nokka-akseleissa.

Tehoa se tuntuu tuottavan hieman huonommin kuin vakio gsxr, mutta onpahan käyrät edes ilman mitään teho/vääntökuoppia.

Minä laitan sen käyrän sulle sähköpostilla.

Perjantaina on penkki varattu, yritän sitten saada tänne jonkunlaista dogumenttia käyristä.

Minkä kokoisella pääsuuttimella teillä on viri Gixxerit (1100)?

Ite en muista minkä kokoiset on nyt kiinni, kuitenkin ne isommat mitkä tulee dynojet paketissa. tais olla kahta kokoo, 118 ja 122. Voin muistaa myös väärin.
withstupid.gif

Tänään kävi mopotin dynossa. Tuloksista voidaan olla montaa mieltä.  
omg.gif
Vääntökäyrässä on jonkinmoinen kuoppa keskialueella, ei läheskään niin paha mitä oli ennen säätämistä.

Pitäis kuulemma hankkia jäykemmät luistimenjouset. Sitten kuulemma putkisto mikä on kiinni, niin on ihan p*rseestä´. Todennäköisesti alkukäyrästö on "omaa valmistetta made in sakemanni". Ei ollu kuulemma semmosta 4-2-1 viritystä ennen nähneet.

Samanlainen pyörä oli penkitetty samoilla osilla (paitsi Remuksen täys-putkisto), niin oli lähteny 8hp enemmän. Mutta vääntö oli melekein sama molemmissa pyörissä.

Eli jos jollain löytyy mulle sopiva putkisto niin saapi ilmoitella!!

Muuten joutuu tyytymään näihin 129.9hp:n  
062802moto_prv.gif

Dynokäyröjä URL=http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/showalbum.php?id=47014&search=all]täältä[/URL]    
Valitan että kuvat huono laatuisia, otettu kamerakännykällä.
sad_orig.gif

Back