Itse en tarkkaan enää muista, mutta kävin kokeilemassa viime kesänä -06:set Honda Kawa ja Suzuki.
Honda oli mukavin uusista, mutta myös vähiten luonnetta..
Päädyin ensin Suzukiin kokonaisuutena (olin jo päättänyt tilata), mutta -04 kawa yllätti jotenkin käteenistuuvuudellaan, joten päädyin kuitenkin käytettyyn 10r:ään.
Kysyt myös tuolla Kawan puolella ajoasennosta.. Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että uusi kawa olisi ollut jotenkin epämukavampi kuin vanha.. En voi varmuudella enää muistaa.
Honda on varmaan jälleenmyyntiarvoltaan paras, mutta kukapa motoristi mitään rahassa miettisi..
Mulla puutuu polvet melkein joka kyykkyvehkeessä pitkillä matkoilla, mutta kun jalkoja roikottelee jonkin aikaa ajossa, menee taas pitkä siivu.. Eli käy ihmeessä kokeilemassa pyörät. Ainakin Suzukin maahantuojalla oli viime kesänä kilonen koeajettavana Espoossa ajanvarauksella (en tiedä missä asusta) ja silloin kaveri sanoi, että kun tuot sen parin tunnin kuluessa takaisin niin hyvä...
Suitsa oli huippupeli. Siinä oli ainakin maahantuojan teknisen kaverin mukaan tuotu ohjaustankoa lähemmäs edellisestä mallista, ajoasentoa parantaakseen.