• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 750 f takakate

Onkohan kenelläkään tietoa käykö 03 vuosi mallin amppari perseiseen susukiin 04 takakate muitta mutkitta jotta saisi vähän viksumman näkösen persauksen, ja jos tilla modaus onnistuu heleposti niin olisin kiinnostunut takakatteesta jos jollain sattuisi olemaan.

Minä kun luulin jotta -02 oli viimeiset amppariperseiset äffät ?
Olen samaa mieltä, että -02 oli viimeiset "vanha" peräiset äffät.
nixweiss.gif

Niin, onhan se voitu myydä aikonaan "ylivuotisena" eli otettu käyttöön -03. Et saanu sit takuukirjaa ? Siitä näkis koska luovutushuolto tehty.

2002 mallin tiedot/kuva tässä 2002
2003 mallin tiedot/kuva tässä 2003

Elikkäs ampiais "perseinen" on 2002 mallia tai venhempi!

Ostitkos kaupasta tuon pyörän vai käytettynä? Käyttönottovuosi voi olla toki 2003 vaikka pyörä olisikin 2002 mallia.

Yksityiseltä ostin!

oli kilometrejä kertynyt 9000 ostin pärrän tuoss viikko sitten sunnuntaina viikko sitten nyt sitten on mittarissa 11400 joten koeajoa on suoritettu hauskaa on piru vie...

Pyörä on minun ensimmäinen ajoin kortin tuossa kesäkuussa...

Back